Użytkownicy iPadów Pro z 2017 roku skarżą się na problemy z ekranem
Posiadacze 10,5 i 12,9-calowych iPadów Pro z 2017 roku skarżą się na jasny punkt, który pojawia się na wyświetlaczu w okolicach przycisku Home.
Problem z ekranem iPadów Pro został poruszony na forum MacRumors, gdzie coraz więcej użytkowników donosi o podobnym problemie. Chodzi o jasny punkt, który pojawia się nad przyciskiem Home. Wszystko wskazuje na to, że wina leży pod stronie nierównomiernego podświetlenia tego konkretnego miejsca.
Nie wiadomo, jak duża ilość iPadów zmaga się z podobnym problemem. Użytkownicy, którzy mają roczną gwarancję lub Apple Care+ mogą liczyć (przynajmniej w Stanach Zjednoczonych) na wymianę urządzenia na nowe. Niestety, ale Apple póki co nie wymienia iPadów po upływie okresu gwarancyjnego. Wiąże się to w takim wypadku z kosztem wymiany wyświetlacza, który kosztuje 449 dolarów w przypadku modelu 10,5 calowego. Wymiana wyświetlacza w 12,9-calowym modelu została wyceniona na 599 dolarów.
Jeśli liczba niezadowolonych użytkowników wzrośnie, to możemy spodziewać się kolejnego pozwu zbiorowego.
Źródło: MacRumors