Amerykański magazyn Adweek poświęcony branży reklamowej opublikował swój ranking najlepszych reklam 2018 roku. Wśród dwudziestu pięciu nagrodzonych prac znalazły się trzy spoty promujące produkty firmy Apple.

Najniżej w rankingu znalazła się reklama iPhone'a X zatytułowana „Unlock", promująca funkcję Face ID, pozwalającą odblokować telefon przez skanowanie twarzy użytkownika. Zajęła ona dziewiętnaste miejsce.

Dziewiąte miejsce w rankingu zajęła tegoroczna świąteczna reklama Apple zatytułowana „Share Your Gifts", będąca krótkim filmem animowanym z piosenką „Come out and play” Billie Eilish w tle.

Najwyżej w rankingu uplasowała się reklama HomePoda, zatytułowana „Welcome Home", wyreżyserowana przez Spike'a Jonze'a. Zajęła ona drugie miejsce. Pierwsza pozycja w rankingu przypadła natomiast reklamie firmy Nike, w której wystąpił były futbolista Colin Kaepernick. Pełen ranking 25 najlepszych reklam 2018 roku znajdziecie na stronie magazynu Adweek.

Źródło: Adweek