Co łączy reklamy Apple i Samsunga?
Od dłuższego czasu relacje na linii Apple-Samsung nie ulegają polepszeniu. Obie firmy są wciąż na pierwszym planie w wojnie patentowej rozgrywanej między gigantami branży.
Ponadto, coraz częściej możemy zobaczyć ciekawe zagrania marketingowe, mające na celu ośmieszenie konkurenta. W przypadku tych ostatnich niewątpliwie prym wiedzie koreański koncern. Ostatnie spoty telewizyjne Samsunga wywołały dużą wrzawę w internecie - nie inaczej jest z najnowszym, reklamującym tablet Galaxy Tab 8.9. Tuż po jego wydaniu pojawiły się głosy, twierdzące, że jest on niebywale podobny do reklam Apple. Okazuje się, że podobieństwo to nie kończy się na podobnym ogólnym stylu - otóż w reklamie Samsunga zagrała ta sama młoda aktorka, którą zobaczyć mogliśmy w spocie iPhone’a 4S (puszczanym również w polskiej telewizji).
Pojawia się teraz pytanie, czy było to celowe zagranie marketingowców Samsunga, czy zwykły przypadek. Odpowiedzi najprawdopodobniej nigdy nie poznamy. Zastanawiające jest jedynie to, że Samsung już usunął powyższą reklamę ze swojego konta na YouTube. Poniżej zobaczyć możecie wspomnianą reklamę iPhone’a 4S:
Źródło: The Verge