Problemy z Apple ID
Jak donosi MacRumors, w ciągu ostatniej doby zablokowany został dostęp do kont Apple ID niektórych użytkowników. Według informacji publikowanych w serwisach Twitter i Reddit przyczyną są względy bezpieczeństwa. Konta zostały zablokowane, by wymusić na użytkownikach zmianę hasła.
Ci ostatni zgłaszają, że dzieje się to bez żadnego ostrzeżenia. Wylogowanie następuje na przykład podczas korzystania z Apple Music czy oglądania filmu na Apple TV. Nie jest to związanie z nieautoryzowanym logowaniem, ponieważ większość użytkowników spośród tych, którzy zgłosili problem aktywowało dwustopniowe uwierzytelnianie i nie otrzymało powiadomienia o próbie zalogowania się ich danymi dostępowymi na innym urządzeniu.
Na twitterowym koncie @AppleSupport pojawiły się informacje, że w przypadku wystąpienia takiej sytuacji należy skorzystać z instrukcji znajdującej się na stronie wsparcia technicznego Apple, gdzie przeczytać można, że wymagany jest reset hasła dostępu. Po zmianie hasła i ponownym zalogowaniu się, użytkownicy odzyskują dostęp do swoich danych.
Źródło: MacRumors
Gdybyście trochę pomyśleli a nie tylko przepisywali teksty odmiennych to wpadlibyście na to że od wczoraj AppStore jest aplikacja 1.1.1.1 a jak wiemy Apple często blokuje dostęp do kont poprzez używanie VPN na IPhone przez użytkownika. Także więc pewnie tu jest problem. Bez powodu nie dzieje się to na pewno. Dzisiaj miałem to samo. Wczoraj spróbowałem tę aplikację i dzisiaj jak na zamówienie wylogowalo mnie z iCloud i zmuszony byłem zmieniać hasło.