W App Store pojawiła się aplikacja UNICEF iPuzzle. Gra przygotowana przez iPlacement na potrzeby kampanii UNICEF Polska „Faceci ratują dzieci” ma zachęcić młodych ludzi do wsparcia programu szczepień w Sierra Leone.

Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska:

Wychodzimy naprzeciw nowoczesnym technologiom, aby zachęcić młode, dynamiczne i nowoczesne osoby do dobroczynności poprzez grywalizację społecznego zaangażowania na rzecz dzieci i kobiet w Sierra Leone. Zdecydowaliśmy się na UNICEF iPuzzle, ponieważ chcemy wykorzystywać najnowsze platformy komunikacji do mówienia o potrzebach dzieci. Wierzymy, że dzięki temu jeszcze skuteczniej będziemy mogli pomagać.

Aplikacja UNICEF iPuzzle została przygotowana przez iPlacement na bazie gry The M., wydanej przez iFun4All. W grze ulokowano kreacje z dziećmi ze Sierra Leone i celebrytami wspierającymi kampanię „Faceci ratują dzieci”. Szatę graficzną oryginalnej gry dostosowano do kolorystyki organizacji. Pod zmienioną nazwą - jako UNICEF iPuzzle - gra ukazała się w polskim i amerykańskim AppStore w ramach prezentu świątecznego dla obecnych i przyszłych darczyńców UNICEF. Aplikację będzie można pobrać do 31 marca 2012 r.

Anna Godek-Biniasz, PR & marketing manager w iPlacement:

Będziemy czekać na ostateczne wyniki z AppStore, ale już teraz mogę z całą pewnością stwierdzić, iż gra od momentu udostępnienia w AppStore cieszy się sporą popularnością. To bardzo dobry prognostyk dla całej akcji. Cieszy to tym bardziej, iż razem z UNICEF wierzymy, że działanie, które zaproponowaliśmy, będzie mieć swoje odbicie nie tylko w wymiarze wizerunku organizacji, ale
i w liczbach. Mamy ogromną nadzieję, że dzięki UNICEF iPuzzle realnie przyczyniamy się do wzrostu liczby superbohaterów akcji „Faceci ratują dzieci”

Aplikacja jest dostępna w App Store za darmo.

Źródło: Informacja prasowa