Nowa reklama iPhone'a Xs/Xs Max
Na kanale Apple w serwisie YouTube udostępniony został materiał wideo przedstawiający dwa tegoroczne modele iPhone'a - Xs/Xs Max.
Reklama podkreśla nowy, złoty kolor smartfonów oraz dwa rozmiary ekranów, natomiast motywem przewodnim są zmiany położenia telefonów, wywołujące efekt iluzji. W filmie wykorzystano utwór Nothing Burns Like The Cold artystki Snoh Aalegra.
Wczoraj na tym samym kanale pojawił się 54-sekundowy film prezentujący najważniejsze cechy wyróżniające najnowsze urządzenia.
Eee tam, Samsung by sie przynajmniej z czegos ponabijal. Moze Apple zrobi taka reklame: Rok 2007, grupa identycznie ubranych w garnitury ludzi karnie oglada prezentacje 1-go ajfona, po zakonczeniu ktorej Szef krzyczy cos po Koreansku i wszyscy rzucaja sie w wir „pracy”. Zaczynaja rysowac podobne rozwiazania ale zawsze jest cos nie tak. Lata mijaja a oni dostarczaja kolejne prototypy ale jeden sie zacina, drugi calkiem zawiesza a kolejny eksploduje jednemu z inzynierow w rekach . W koncu rok 2018 a Cook prezentuje poziom sprzedazy Watcha i iPhone’a „still #1 watch & smartfon in the world”. Chlop patrzy na umordowany zespol, przerazonych ludzi i krzyczy po raz ostatni spuszczajac glowe. Ludzie tym razem pokornie opuszczaja biuro, powolu wychodza wreszcie na slonce i idac przez miasto widza w oddali AppleStore i usmiechnieta obsluge zapraszajaca do srodka. Wchodza, rozgladaja sie, niesmialo biora do reki telefony, zegarki (niektorzy maja lzy w oczach, jedna z kobiet zasłabła ale szybko ktos ja sadza na krześle i podaje szklankę wody). To jest ten niedoscigniony garnek zlota, za ktorym tak gonili. Jest piekny, az nierealny. Kazdy wychodzi szczesliwy obladowany torbami z logiem jablka i nawet Szef obserwujacy ich z daleka przez okno lekko sie usmiecha. Na koniec napis „Apple, if you can’t fight them, join them”.