Reklama HomePoda zdobyła nagrodę AICP
AICP (Association of Independent Commercial Producers) to amerykańskie stowarzyszenie twórców reklam, które co roku przyznaje nagrody za największe osiągnięcia w tej branży. W tym roku tytuł najlepszej reklamy przypadł filmowi „Welcome Home", promującemu głośnik HomePod.
Wspomniana reklama, opublikowana przez Apple w marcu bieżącego roku, została wyreżyserowana przez Spike'a Jonze'a, znanego za sprawą takich filmów jak „Ona" (za który został nagrodzony Oskarem) i „Być jak John Malkovich". Główną rolę zagrała w niej brytyjska piosenkarka FKA Twigs. Operatorem obrazu był natomiast absolwent łódzkiej szkoły filmowej Hoyte van Hoytema (nominowany do Oskara za zdjęcia do filmu „Dunkierka"). W reklamie wykorzystano piosenkę „Til It’s Over", której wykonawcą jest Anderson .Paak.
Niedługo po premierze „Welcome Home" na kanale CollideTV pojawił się krótki film pokazujący kulisy powstawania tej reklamy.
Film „Welcome Home" zdobył nagrodę AICP dla najlepszej pojedynczej reklamy. Nagrodę dla najlepszej kampanii reklamowej przyznano natomiast serii reklam „It's a Tide Ad", wyświetlonej podczas tegorocznej edycji Super Bowl.
Źródło: AdAge