Behind the Mac, nowa kampania reklamowa komputerów Mac
Apple udostępniło dzisiaj na swoim kanale w serwisie YouTube nową serię reklam komputerów Mac zatytułowaną „Behind the Mac”, która przedstawia osoby pracujące na Macach, właśnie z perspektywy zza tych komputerów.
Są wśród nich zarówno artyści tworzący swoje dzieła, jak i przedsiębiorcy. Artystka znana jako Grimes tworzy swoją muzykę na Macu z kolei Bruce Hall to niedowidzący fotograf, którego dzieła znajdują się m.in. w kolekcji biblioteki amerykańskiego kongresu. Peter Kariuki - założyciel firmy SafeMotors - tworzy aplikację, która ma ograniczyć liczbę śmiertelnych wypadków komunikacyjnych w Rwandzie.
W sumie w ramach kampanii, która obejmie nie tylko filmy, ale i billboardy, przedstawionych ma być dwanaście różnych osób. Będzie to prawdopodobnie jedna z większych kampanii reklamowych komputerów Mac w ostatnich latach. Warto zwrócić uwagę, że nie promuje ona jednego konkretnego modelu komputerów. W spotach pojawiają się zarówno MacBooki Pro, MacBooki Air, a także nieprodukowany już od dziewięciu lat biały MacBook.