Niektóre z 13-calowych MacBooków Pro z 2017 roku, a dokładnie modele bez TouchBara z dwoma portami USB-C, mogą mieć problemy z płytą główną lub dyskami SSD. Informacje o tym znalazły się w informacji rozesłanej przez Apple do swoich salonów firmowych i autoryzowanych punktów serwisowych.

Nie wiadomo dokładnie o co chodzi i nie sprecyzowano co dokładnie mogłoby ulec uszkodzeniu, można więc zakładać, że chodzi tutaj o każdy problem z dyskiem SSD lub płytą główną. Apple zaleca jedynie wymianę obu elementów w przypadku, kiedy jeden z nich przestanie działać.

Specjalne oprogramowanie serwisowe, do którego bazy wprowadza się informacje o serwisowanym urządzeniu - w tym jego numer fabryczny - ma wyświetlić odpowiedni komunikat, przypominający, że zarówno płyta główna jak i dysk SDD muszą zostać wymienione.

Problem nie dotyczyć ma innych modeli MacBooków Pro. Wspomnieć też wypada, że wymiana obu elementów wykonywana jest w ramach gwarancji lub jako płatna usługa pogwarancyjna. W tym ostatnim przypadku wymiana dwóch elementów może oznaczać większy koszt naprawy.

Źródło: MacRumors