Pracownicy iFixit zabrali głos w sprawie problemów z zeszłorocznymi iPhone'ami
Ostatnio informowaliśmy Was, że zeszłoroczne iPhone'y z iOS 11.3 w których został wymieniony wyświetlacz w nieautoryzowanym serwisie, borykają się między innymi z niedziałającym dotykiem oraz problemem z automatyczną regulacją jasności.
Część osób podejrzewa, że jest to specjalne działanie Apple. Ich zdaniem przesłanie firmy jest jasne - jeżeli masz problem z urządzeniem to skorzystaj z oficjalnego serwisu i ciesz się w pełni działającym sprzętem. Jeżeli nie, to licz się z tym, że niektóre funkcje mogą przestać działać.
Głos w tej sprawie zabrali pracownicy serwisu iFixit. Według nich, nie jest to celowym działaniem Apple, lecz jest to spowodowane błędem oprogramowania. Prawdopodobnie w najbliższym czasie gigant z Cupertino udostępni aktualizację, która wyeliminuje wspomniane wyżej problemy.
Poinformowali oni również, że zidentyfikowali problem dotyczący baterii i będą mogli zaoferować nieoryginalny podzespół, który będzie kompatybilny z funkcją kondycja baterii w iOS.
Źródło: iFixit