Użytkownicy HomePoda dzielą się pierwszymi wrażeniami na temat tego urządzenia
W Australii rozpoczęła się dziś sprzedaż głośnika HomePod. Pierwsze urządzenia trafiły już do swoich właścicieli, którzy podzielili się swoimi opiniami na ich temat. Informacje pochodzące od użytkowników danego sprzętu są chyba najbardziej przydatne dla tych, którzy planują jego zakup.
Jeden z czytelników serwisu MacRumors napisał, że dzięki iPhone'owi konfiguracja głośnika była łatwa i nie zajęła wiele czasu. Jakość dźwięku ocenił jako imponującą. Co więcej, jeśli w pomieszczeniu znajduje się kilka urządzeń z systemem iOS , to głośnik jako pierwszy reaguje na komendę głosową „Hey Siri”. Urządzenia z iOS 10 komunikują się ze sobą i „decydują”, które z nich ma odpowiedzieć.
Podobną opinię wyraził ghostinthelatrine - użytkownik serwisu Reddit. Twierdzi on, że jakość dźwięku jest znacznie lepsza niż w przypadku głośnika Sonos Play 3. Chwalił także funkcję wykrywania głosu, która aktywuje Siri. Jego głos został wykryty z odległości 10 metrów. Nie jest on jednak zadowolony z głośności dźwięku. Głośnik podłączony do Apple TV gra według niego zbyt cicho.
Inny użytkownik serwisu Reddit również chwalił jakość dźwięku i łatwość aktywacji Siri, a także wykonanie urządzenia. Zwrócił też uwagę na proces konfiguracji głośnika. Dane dotyczące AppleID i serwisu Apple Music ściągnięte zostały automatycznie z iPhone'a. Co ciekawe miał on problemy z odtwarzaniem treści z aplikacji Overcast poprzez połączenie za pośrednictwem AirPlay, a na zlokalizowanym u góry panelu z przyciskami bardzo widoczne są odciski palców.
Należy pamiętać, że opinie użytkowników są subiektywne.
Źródło: MacRumors