Samsung na swoim kanale YouTube, opublikował nowy film. Materiał wideo „Samsung Galaxy: Growing Up” przedstawia młodego człowieka, który przez ostatnie dziesięć lat korzystał ze smartfonów Apple.

W jednominutowym wideo ukazano różne problemy z jakimi w tym czasie borykał się główny bohater - brak możliwości rozszerzenia pamięci wewnętrznej, brak wsparcia dla rysika, brak wodoodporności telefonu oraz konieczność korzystania z różnego rodzaju przejściówek. Ostatecznie w 2017 roku mężczyzna zrezygnował z iPhone'a i kupił najnowszego Samsunga Note 8.

Pod koniec filmu czarnoskóry mężczyzna przechodził obok Apple Store i mijał ludzi czekających w kolejce po jubileuszowy model iPhone'a. Jeden z nich miał wcięcie we włosach, które nawiązywało wyglądem do modułu z kamerą True Depth w iPhonie X.

Jest to kolejna reklama z serii, w której Samsung naśmiewa się z iPhone’a. W poprzednich gigant z Korei naigrywał się między innymi z ludzi czekających w kolejce po najnowszego smartfona Apple czy z osób „przytulających ściany”, które na lotniskach okupowały gniazdka elektryczne.

Kontynuację tej reklamy przygotowała firma Motorola