Nowe reklamy iPada Pro
W serwisie YouTube pojawiły się wczoraj trzy nowe reklamy iPad Pro z serii będącej odpowiedziami na narzekania na Twitterze użytkowników tradycyjnych komputerów przenośnych, czyli laptopów.
Apple wyszukuje na Twitterze tego typu narzekania i cytuje je w swoich reklamach. Fakt, że są to tweety prawdziwych użytkowników tego serwisu społecznościowego ma pomóc w szybkim i jak najszerszym dotarciu tych reklam do odbiorców. W najnowszych użytkownicy laptopów skarżą się na ich wagę, czas pracy na baterii, a także stosunkowo ograniczoną mobilność.
No tak, nowe reklamy.
A co z tematem konferencji i 3 nowych iPadów? Temat umarł? Przecież miał być iPad z przekątną 10,5 cala. W ogóle coś wiadomo? Czy zmiany skończyły się na cichym wprowadzeniu następcy AIR 2 przypominającego AIR 1?