Korzystałeś z Boon (Apple Pay)? Pamiętaj o jednym!
W połowie maja informowaliśmy Was, że istnieje sposób aby móc skorzystać z Apple Pay w Polsce. Niestety, po pewnym czasie możliwość ta została zablokowana dla osób mieszkających poza Wielką Brytanią (w tym dla osób z Polski).
W związku z brakiem możliwości korzystania z usługi, znaczna część osób prawdopodobnie porzuciła konta bez ich zamykania. Warto przypomnieć, że osoby, które korzystały z Apple Pay, przez pierwsze dwanaście miesięcy były zwolnione z miesięcznej opłaty wynoszącej 0.99£. Po roku zobowiązanie będzie automatycznie naliczane. W związku z tym należy zamknąć konto przed upływem dwunastu miesięcy od dnia założenia konta. W tym celu nalaży skontaktować się z firmą:
- telefonicznie: 00800 94 73 22 70
- mailowo: contact@boonpayment.com
- poprzez formularz znajdujący na stronie internetowej
Osoby, które będą chciały zlikwidować konto, zostaną poproszonę o podanie powodu zamknięcia. Najlepiej powiedzieć, że usługa została zablokowana, więc nie można z niej korzystać w Polsce. Jeżeli posiadaliście kapitał na swoim rachunku to należy podać numer konta bankowego, na który mają zostać przelane pozostałe środki.