Akcja (PRODUCT)RED po raz kolejny powraca do App Store
Apple po raz kolejny zaangażowało się w akcję (PRODUCT)Red i już trzeci rok z rzędu zaprosiło do udziału w niej kilkunastu deweloperów aplikacji dla iOS. Dwadzieścia programów ze specjalnie przygotowanymi czerwonymi ikonami będzie dostępnych w App Store od 1 do 7 grudnia.
Wygenerowany w tym tygodniu dochód ze sprzedaży wspomnianych wyżej aplikacji lub też znajdujących się w nich mikropłatności zostanie przekazany organizacji The Global Fund, która zajmuje się walką z AIDS w Afryce Subsaharyjskiej.
Apple przekaże The Global Fund jednego dolara za każdą transakcje dokonaną za pomocą Apple Pay na stronie internetowej firmy, w aplikacji Apple Store lub w salonach firmowych. Całkowity dochód ze sprzedaży nowej płyty zespołu The Killers – Don’t Waste Your Wishes – użytkownikom ze Stanów Zjednoczonych również zostanie wykorzystany do walki z AIDS.
W akcję organizowaną przez The Global Fund zaangażował się również Bank of America, który przekaże fundacji jednego dolara za każdą transakcję dokonaną przez jego klientów za pomocą płatności Apple Pay. Maksymalna kwota, jaka trafi na konto fundacji, to milion dolarów.
W ofercie Apple znajdują się produkty z linii (RED). Część dochodu z ich sprzedaży trafia od wielu lat do The Global Fund. Użytkownicy, którzy chcą wspomóc tę fundację w inny sposób, niż dokonując zakupu aplikacji lub sprzętu Apple, mogą wpłacić darowiznę za pośrednictwem sklepu App Store.
Źródło: Apple