Apple wydało nową reklamę swojego tabletu - nosi ona tytuł „We’ll Always”.

W najnowszej produkcji iPad 2 został przedstawiony w kilku bardzo różnych rolach - począwszy od przeglądarki zdjęć, a skończywszy na narzędziu edukacyjnym dla dzieci. W tle słyszymy dobrze już nam znany głos lektora:

„Nigdy nie przestaniemy dzielić się naszymi wspomnieniami. Tudzież zatracać się w dobrej książce. Zawsze będziemy gotować obiad i dopingować naszą ulubioną drużynę. Wciąż będziemy brać udział w spotkaniach, robić domowe filmy i uczyć się nowych rzeczy. Natomiast sposób w jaki to wszystko będziemy robić już nigdy nie będzie taki sam.”

Podobnie jak w przypadku wcześniejszych reklam iPada, główne danie stanowią aplikacje. Tym razem posłużono się następującymi: Zdjęcia (wbudowana w iOS), iBooks, The Photo Cookbook, MLB, Fuze HD, iMovie, Alphabet Fun. Warto zauważyć, że pod koniec reklamy zamieszczono drobny akcent odnośnie niedawno wydanego systemu OS X Lion.

Marketingowcy firmy Apple pozostają konsekwentni jeżeli chodzi o styl reklam iPada 2. Poprzednie produkcje, zatytułowane m.in. „If You Asked” i „We Believe” zostały stworzone wokół prawie identycznej formuły - lekko zachrypnięty głos lektora, muzyka w postaci bardzo spokojnej melodii docierającej z pianina, delikatnie przyciemniona sceneria i kadr zajęty niemal w całości przez samego iPada. Wszystko wyraźnie celuje w emocjonalną nutę, eksponując naturalność obsługi i wszechstronność tabletu Apple.

Źródło: Apple, MacRumors