Od wczoraj w serwisie Instagram można obserwować założone przez Apple konto platformy iBooks. Pojawiają się na nim zdjęcia okładek książek wraz z cytatami i krótkimi recenzjami, a także kilkusekundowe materiały wideo prezentujące treści związane z zawartością sklepu iBooks Store.

Założenie konta iBooks w serwisie Instagram to kolejny przejaw zwiększającego się zaangażowania Apple w działalność w mediach społecznościowych. Do tej pory firma z Cupertino była widoczna najbardziej na Twitterze, gdzie można śledzić treści publikowane przez Apple Music, Apple Support, Apple News, App Store, iTunes, iTunes U, iTunes Podcast czy właśnie iBooks.

W opisie konta iBooks na Instagramie znajduje się odnośnik prowadzący do książki „Harry Potter and the Cursed Child”, która miała wczoraj swoją premierę i jest dostępna w sklepie Apple. To właśnie tej pozycji zostały poświęcone trzy ostatnie materiały, jakie udostępniono przez pracowników firmy z Cupertino we wspomnianym wyżej serwisie.

Na ten moment nie wiadomo czy Apple ma zamiar założyć kolejne konta na Instagramie. Niewykluczone również, że firma zaangażuje się z czasem w podobne działania na Facebooku - najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

Źródło: 9TO5MAC