Tak będą wyglądały salony Apple Store
Angela Ahrendts – wiceprezes do spraw sprzedaży detalicznej – zaprezentowała wczoraj, jak będą wyglądały nowe salony Apple Store. Warto już na wstępie przypomnieć, że przedstawienie przez nią projektu odbyło się w piętnastą rocznicę otwarcia pierwszego takiego sklepu w Stanach Zjednoczonych.

Pierwszy z nowych salonów zostanie otwarty w San Francisco i jeżeli wierzyć najnowszym informacjom, Arhendts i jej współpracownicy pracują nad jego projektem wraz z brytyjską firmą architektoniczną Foster + Partners. Jak podkreśla pani wiceprezes, nowe salony mają być „przemyślane i piękne” gdyż są one „największymi produktami Apple”.
Poza „Genius Bar” (bar geniuszy) – wydzielonym miejscem w salonie, w którym można uzyskać wsparcie techniczne od pracowników Apple – w nowych salonach powstanie obszar „Creative Pros” (kreatywni zawodowcy), w którym klienci będą mogli otrzymać rady dotyczące robienia zdjęć, tworzenia muzyki i innych aspektów wykorzystania urządzeń Apple w kreatywny sposób. Co więcej, firma z Cupertino postawi również na „Forum”, gdzie odwiedzający salon będą mogli rozmawiać ze specjalistami i uczyć się.
Co ciekawe, „Genius Bar” zostanie zastąpiony przez „Genius Grove” (gaj geniuszy), gdzie przy odgrodzonym drzewami miejscu użytkownicy będą mogli usiąść z pracownikami Apple w celu otrzymania porady lub rozwiązania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem firmy z Cupertino.
Źródło: Patenlty Apple