Z okazji początku nowego roku Apple wystartowało z drugą odsłoną kampanii „Start Something New”. W jej ramach przygotowano stronę internetową z jedenastoma grafikami oraz obrazami, które zostaną dodatkowo zaprezentowane w wybranych salonach Apple Store. Warto dodać, że nieco ponad rok temu akcja „Zacznij tworzyć” pojawiła się na japońskiej stronie kalifornijskiego producenta, aby z czasem trafić także do pozostałych wersji językowych serwisu.

W ramach kampanii „Start Something New” przygotowano wirtualną galerię z grafikami oraz obrazami, które powstały przy użyciu sprzętu Apple lub oprogramowania dostępnego w sklepach App Store i Mac App Store. Wśród wykorzystanych narzędzi znalazł się iPhone 6s, Apple Pencil, iMac, MAcBook Pro, iPad Pro, iPad Air 2, a nawet zegarek Apple Watch oraz następujące akcesoria: Pencil firmy FiftyThree, MeFOTO Sidekick360 oraz olloclip Active Lens. Twórcy sięgnęli również po takie oprogramowanie jak Adobe After Effects, Adobe Photoshop Express, Darkroom, Union, NightCap Pro, Filmic Pro, Final Cut Pro, a także Procreate.

Każdej grafice oraz obrazowi została poświęcona dedykowana strona internetowa:

Źródła: Apple, TechCrunch