Druga odsłona kampanii Apple „Start Something New”
Z okazji początku nowego roku Apple wystartowało z drugą odsłoną kampanii „Start Something New”. W jej ramach przygotowano stronę internetową z jedenastoma grafikami oraz obrazami, które zostaną dodatkowo zaprezentowane w wybranych salonach Apple Store. Warto dodać, że nieco ponad rok temu akcja „Zacznij tworzyć” pojawiła się na japońskiej stronie kalifornijskiego producenta, aby z czasem trafić także do pozostałych wersji językowych serwisu.
W ramach kampanii „Start Something New” przygotowano wirtualną galerię z grafikami oraz obrazami, które powstały przy użyciu sprzętu Apple lub oprogramowania dostępnego w sklepach App Store i Mac App Store. Wśród wykorzystanych narzędzi znalazł się iPhone 6s, Apple Pencil, iMac, MAcBook Pro, iPad Pro, iPad Air 2, a nawet zegarek Apple Watch oraz następujące akcesoria: Pencil firmy FiftyThree, MeFOTO Sidekick360 oraz olloclip Active Lens. Twórcy sięgnęli również po takie oprogramowanie jak Adobe After Effects, Adobe Photoshop Express, Darkroom, Union, NightCap Pro, Filmic Pro, Final Cut Pro, a także Procreate.
Każdej grafice oraz obrazowi została poświęcona dedykowana strona internetowa:
Painting fluid landscapes - Lu Jun, Chiny
Painting with dots - Lieu Nguyen, Wietnam
Chasing wild vistas - Emma Phillips, Australia
Illustrating nature through its details - Tiffany Bozic, Stany Zjednoczone
Drawing with light - Darren Pearson, Stany Zjednoczone
Shooting from a new perspective - Bernhard Lang, Niemcy
Visualizing the power of gravity - Greg Barth, Wielka Brytania
Cultivating a different kind of rose - Kahori Maki, Japonia
Composing a sense of wonder - Jake Sargeant, Stany Zjednoczone
Seeking color in the streets - Brian Lotti, Stany Zjednoczone
Capturing the texture of movement - William Hundley, Stany Zjednoczone
Źródła: Apple, TechCrunch