T-Mobile wprowadziło do swojej oferty nowy tablet Apple - iPada Pro. Urządzenie jest dostępne w ofercie dla nowych klientów biznesowych oraz w standardowych taryfach.

W pierwszej kolejności 12,9-calowy tablet zostanie udostępniony nowym klientom biznesowym. Podpisując umowę na trzy lata, użytkownicy będą musieli zobowiązać się do płacenia comiesięcznego abonamentu w wysokości 200 zł netto oraz uiszczenia dodatkowej opłaty za urządzenie wynoszącej 499 zł brutto. Taryfa obejmuje również nielimitowany dostęp do internetu LTE oraz 30 GB danych do wykorzystania w łączności opartej na innych technologiach.

W przypadku klientów indywidualnych cena abonamentu będzie wynosić 115 zł. W opcji Silver z 5 GB danych koszt urządzenia wyniesie 2499 zł, a w opcji Gold z 30 GB danych 2699 zł. iPad Pro będzie od 30 listopada kierowany do użytkowników przedłużających umowę. Będą oni mogli dodatkowo uzyskać zniżkę na urządzenie (do 400 zł), podwoić pakiet LTE albo otrzymać usługę Norton 360 na trzy stanowiska na cały czas trwania umowy.

Źródło: Telepolis