

problem z iPhone 3gs i play online
Rozpoczęty przez
patrykens
, 30 gru 2009 16:26
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30 grudnia 2009 - 16:26
Mam iphone'a z Ery, przypuszczalnie powinien być na nim jakiś simlock, chociaż udało mi się skutecznie połączyć z siecią i zadzwonić kiedy włożyłem dwie różne karty Orange.
Mam problem z Play On-Line, ponieważ pomimo że łączy mi się z siecią "POL" i 3G łapie to w momencie, w którym próbuję wejść np w google maps wyskakuje mi powiadomienie: "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej"
o co tu chodzi
? czy jednak mam simlocka, czy to problem z samym playem (w ustawieniach sieci -> dane przez sieć komórkową mam ustawiony APN na "internet" ale pola do wpisania numeru nie ma)

#2
Napisano 30 grudnia 2009 - 18:49
Przypuszczalnie era zdejmuje simlocki:)
#3
Napisano 30 grudnia 2009 - 20:09
przypuszczam, że to w momencie odblokowania telefonu w iTunesie usuwa się simlock, chociaż nie dam głowy

#4
Napisano 30 grudnia 2009 - 20:55
Simlocka na pewno nie masz jeśli pojawia się nazwa operatora i zasięg oraz nazwa połączenia 3G/E...
W Play-u może pojawić się takowy komunikat przy połączeniu z internetem jeśli nie masz zasięgu 3G tylko pozostajesz w zasięgu EDGE...
Przy czym problem może też leżeć w ustawieniach bo rozumiem że masz tylko wykupiony pakiet play on-line?
Jeśli jednak korzystasz z typowej Karty Data SIM Play on-line polecam ściągnąć ustawienia z help.benm.at
#5
Napisano 30 grudnia 2009 - 23:40
Wykupiłem sobie starter Play Online i na początku używałem go w modemie GPRS w lapie, teraz już nie potrzebuję i chciałem sobie przełożyć.
Ustawienia z help.benm.at są tylko do Orange, Ery i Plusa, próbowałem Plusowe ustawienia, ale otrzymałem komunikat "nie udało się uaktywnić sieci komórkowej, nie masz subskrypcji do usługi transmisji danych"
Próbowałem również wygenerować swoje ustawienia, czyli APN: internet i tyle, ale to stawia mnie w punkcie wyjścia
#6
Napisano 31 grudnia 2009 - 00:25
ustawienia dla play online to:
APN: internet
użytkownik i hasło są puste. Jednak mi działało również z ustawieniami gdzie w tych polach również był wpisany internet.
Przypuszczam, że problem jest dużo prostszy - starter jest ważny bodajże 14 dni od momentu aktywacji. Sprawdź czy nie skończyła się jego ważność.
#7
Napisano 31 grudnia 2009 - 14:04
z tego co mi wiadomo to do 7 stycznia mam ważne konto, więc powinno wszystko działać ... może zrobić jakiś restore, żeby się coś przetkało
?
---- Dodano 31-12-2009 o godzinie 15:26 ----
spróbowałem zrobić restore i co najlepsze, zostawiłem kartę play Online w środku i okazało się, że telefon został aktywowany przy pomocy tej karty
Mimo to, karta dalej ze mną nie chce współpracować

---- Dodano 31-12-2009 o godzinie 15:26 ----
spróbowałem zrobić restore i co najlepsze, zostawiłem kartę play Online w środku i okazało się, że telefon został aktywowany przy pomocy tej karty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych