Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

problem z iPhone 3gs i play online


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 patrykens

patrykens
  • 25 postów

Napisano 30 grudnia 2009 - 16:26

Mam iphone'a z Ery, przypuszczalnie powinien być na nim jakiś simlock, chociaż udało mi się skutecznie połączyć z siecią i zadzwonić kiedy włożyłem dwie różne karty Orange. Mam problem z Play On-Line, ponieważ pomimo że łączy mi się z siecią "POL" i 3G łapie to w momencie, w którym próbuję wejść np w google maps wyskakuje mi powiadomienie: "Nie udało się uaktywnić sieci komórkowej" o co tu chodzi :P ? czy jednak mam simlocka, czy to problem z samym playem (w ustawieniach sieci -> dane przez sieć komórkową mam ustawiony APN na "internet" ale pola do wpisania numeru nie ma)

#2 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 30 grudnia 2009 - 18:49

Przypuszczalnie era zdejmuje simlocki:)

#3 patrykens

patrykens
  • 25 postów

Napisano 30 grudnia 2009 - 20:09

przypuszczam, że to w momencie odblokowania telefonu w iTunesie usuwa się simlock, chociaż nie dam głowy :)

#4 dydymus

dydymus
  • 109 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 grudnia 2009 - 20:55

Simlocka na pewno nie masz jeśli pojawia się nazwa operatora i zasięg oraz nazwa połączenia 3G/E... W Play-u może pojawić się takowy komunikat przy połączeniu z internetem jeśli nie masz zasięgu 3G tylko pozostajesz w zasięgu EDGE... Przy czym problem może też leżeć w ustawieniach bo rozumiem że masz tylko wykupiony pakiet play on-line? Jeśli jednak korzystasz z typowej Karty Data SIM Play on-line polecam ściągnąć ustawienia z help.benm.at

#5 patrykens

patrykens
  • 25 postów

Napisano 30 grudnia 2009 - 23:40

Wykupiłem sobie starter Play Online i na początku używałem go w modemie GPRS w lapie, teraz już nie potrzebuję i chciałem sobie przełożyć. Ustawienia z help.benm.at są tylko do Orange, Ery i Plusa, próbowałem Plusowe ustawienia, ale otrzymałem komunikat "nie udało się uaktywnić sieci komórkowej, nie masz subskrypcji do usługi transmisji danych" Próbowałem również wygenerować swoje ustawienia, czyli APN: internet i tyle, ale to stawia mnie w punkcie wyjścia

#6 seker

seker
  • 192 postów
  • SkądToruń

Napisano 31 grudnia 2009 - 00:25

ustawienia dla play online to: APN: internet użytkownik i hasło są puste. Jednak mi działało również z ustawieniami gdzie w tych polach również był wpisany internet. Przypuszczam, że problem jest dużo prostszy - starter jest ważny bodajże 14 dni od momentu aktywacji. Sprawdź czy nie skończyła się jego ważność.

#7 patrykens

patrykens
  • 25 postów

Napisano 31 grudnia 2009 - 14:04

z tego co mi wiadomo to do 7 stycznia mam ważne konto, więc powinno wszystko działać ... może zrobić jakiś restore, żeby się coś przetkało :D ?

---- Dodano 31-12-2009 o godzinie 15:26 ----
spróbowałem zrobić restore i co najlepsze, zostawiłem kartę play Online w środku i okazało się, że telefon został aktywowany przy pomocy tej karty :P Mimo to, karta dalej ze mną nie chce współpracować




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych