W internecie póki co nie znalazłem zbyt dużo na ten temat, więc pomyślałem, że zapytam tu, a więc: czy nVidia 3D Vision działałaby na MacBook Pro (late 2008)? Konfiguracja sprzętowa wydaje mi się być wystarczająca/ spełniająca kryteria działania systemu 3D (Core2Duo 2,93, 4GB RAM, GeForce 9600MGT + GeForce 9400), jednak nie wiem, jak to jest z odświeżaniem ekranu - tego nie znalazłem. Oczywiście zainstalowałbym to na Windows 7 z Bootcamp(hybrid mode podobno działa), chyba, że sterowniki na Snow Leopard też byłyby w zestawie.

nVidia 3D Vision
Rozpoczęty przez
verner
, 29 gru 2009 12:42
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29 grudnia 2009 - 12:42
#2
Napisano 29 grudnia 2009 - 14:13
Na liście kompatybilnych kart nie ma wersji mobilnych.
#3
Napisano 29 grudnia 2009 - 19:07
Dopiero wprowadzają pierwszy laptop asusa z tą technologią, w tej chwili tak jak pisze seb235 wszystkie mobilne wersje nvidii odpadają.
#4
Napisano 30 grudnia 2009 - 15:48
Zrob sobie test, na stronie nvidi jest jak poszukasz to znajdziesz i tam wszystko jest wypisane, ja na swojej 9400m mialem 2 kreski na 5 wiec wydaje mi sie ze do filmow i zdjec by 9600M GT wystarczyla ale bardziej bym sie obawial o ekran ktory w mbp ma 60hz i to nie wystarcza do gier ale cos mi sie obilo o uszy ze 60hz wystarcza do filmow i zdjec.
#5
Napisano 02 stycznia 2010 - 06:01
Prosta sprawa - nie ma takiej opcji.
Do korzystania z nVidia 3D Vision otrzebny jest zestaw:
odpowiednia karta graficzna + odpowiedni monitor/TV/projektor + okulary
MBP nie posiada odpowiedniej karty graficznej - w kolumnie obsługującej wszystkie elementy 3D Vision są tylko karty do komputerów stacjonarnych (jedynie Filmy i Obrazy działają ze wszystkimi gpu 9xxx i 8xxx)
MBP nie posiada odpowiedniego ekranu - musi to być LCD 120Hz lub CRT najmniej 100Hz
Okulary - nie wiem czy można je kupić poza zestawem. Info ze strony :
Co do 3D Vision na Mac'u - info ze strony producenta:
Od siebie dodam, że dawno temu korzystałem z okularów nVidia 3D VR w zestawie z GeForce'm 2 GTS Deluxe i efekt był w miarę*dobry.
O ile się orientuje nVidia 3D Vision to dokładnie ten sam patent co 3D VR, zmienili tylko nazwę i odświerzyli zestaw dając okulary na IR z odbiornikiem na USB (kiedyś były na kablu i wpinało się je bezpośrednio w karte).
Te okulary nie korzystają z polaryzacji (moim zdaniem jak dotąd najlepszego 3D z wykorzystaniem okularów) tylko z naprzemiennie migających ekranów LCD. To powoduje że po dłuższym używaniu zaczynają boleć oczy.
Pozdrawiam.
Do korzystania z nVidia 3D Vision otrzebny jest zestaw:
odpowiednia karta graficzna + odpowiedni monitor/TV/projektor + okulary
MBP nie posiada odpowiedniej karty graficznej - w kolumnie obsługującej wszystkie elementy 3D Vision są tylko karty do komputerów stacjonarnych (jedynie Filmy i Obrazy działają ze wszystkimi gpu 9xxx i 8xxx)
MBP nie posiada odpowiedniego ekranu - musi to być LCD 120Hz lub CRT najmniej 100Hz
Okulary - nie wiem czy można je kupić poza zestawem. Info ze strony :
9. Gdzie mógłbym kupić dodatkowe okulary 3D Vision, nie kupując po raz kolejny całego pakietu?
Dodatkowe okulary NVIDIA 3D Vision będą w przyszłości dostępne w sklepie NVIDIA Store.
Co do 3D Vision na Mac'u - info ze strony producenta:
21. Czy pakiet 3D Vision będzie działał z komputerami Mac?
W tej chwili nie jest planowana obsługa 3D Vision na platformie Mac.
Od siebie dodam, że dawno temu korzystałem z okularów nVidia 3D VR w zestawie z GeForce'm 2 GTS Deluxe i efekt był w miarę*dobry.
O ile się orientuje nVidia 3D Vision to dokładnie ten sam patent co 3D VR, zmienili tylko nazwę i odświerzyli zestaw dając okulary na IR z odbiornikiem na USB (kiedyś były na kablu i wpinało się je bezpośrednio w karte).
Te okulary nie korzystają z polaryzacji (moim zdaniem jak dotąd najlepszego 3D z wykorzystaniem okularów) tylko z naprzemiennie migających ekranów LCD. To powoduje że po dłuższym używaniu zaczynają boleć oczy.
Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych