Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"iPod został podłączony ale nierozpoznany" - iPod nano 5. generacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 brutusek

brutusek
  • 50 postów

Napisano 25 grudnia 2009 - 13:22

Witam! Wczoraj dostałem nowego iPoda nano 5G. Po pierwszym podłączeniu do iTunes wyskakuje komunikat "iPod został podłączony ale nierozpoznany. Odłącz iPoda i podłącz go jeszcze raz, po czym spróbuj ponownie." Próbowałem już na 2 komputerach (Windows Vista i 7), 2 kablami i to nic nie daje. Przeinstalowywałem iTunes z 5 razy, wpinałem kabel do wszystkich portów USB i to nic nie dało. Ale gdy iPod jest podłączony i nie włączony jest iTunes na iPodzie jest napis "Podłączony. Wysuń przed rozłączeniem.", widoczny też jest jako dysk wymienny. Po odpaleniu iTunes automatycznie wysuwa iPoda i pojawia się ten komunikat: "iPod został podłączony ale nierozpoznany. Odłącz iPoda i podłącz go jeszcze raz, po czym spróbuj ponownie." Oddawać do sklepu czy coś jeszcze można zrobić?

#2 Anhelli

Anhelli
  • 3 postów

Napisano 26 grudnia 2009 - 12:52

Mam dokładnie ten sam problem, również wczoraj dostałem ipoda. Dodam, że sprawdzałem na moim komputerze (Vista) 2 różne odtwarzacze nano 5 generacji - oba nie działały. Za działał za to starszy - 3 lub 4 generacji. Z drugiej strony, mój nano 5tej zadziałał na innych komputerach - i na Viście i na XPeku. Na wszystkich komputerach mam najnowszą wersję itunesa. Bardzo dziwny problem.

#3 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 26 grudnia 2009 - 12:56

Proponuję wkleić frazę: iPod został podłączony ale nierozpoznany. w przeglądarkę Google. Pozdrawiam

#4 brutusek

brutusek
  • 50 postów

Napisano 28 grudnia 2009 - 10:08

Czytałem już wszystko w Google również w Wsparcie Apple. iPod wymieniony i ten sam problem. To co w końcu z tymi iPodami?!

#5 Anhelli

Anhelli
  • 3 postów

Napisano 28 grudnia 2009 - 13:47

Ja również próbowałem na trzech tego typu modelach... Za to starsze modele działają bez problemu.

#6 Anhelli

Anhelli
  • 3 postów

Napisano 30 grudnia 2009 - 11:34

Znalazłem pewne rozwiązanie - odinstalowałem iTunesa a do synchronizacji używam programy MediaMonkey.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych