Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Maclife - ostrzegam - uszkodzenie podczas wymiany baterii


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 adamwwa

adamwwa
  • 7 postów

Napisano 23 grudnia 2009 - 15:51

Witam, Chciałem się podzielić na forum jak w firmie Maclife(Warszawa) która jest takim super serwisem Apple, naprawia się sprzęt i podchodzi do klienta. Więc od początku, w związku z tym, że w moim Ipodzie Touch 1G bateria zaczynała trzymać coraz krócej(około 2-4 godziny) postanowiłem ją wymienić, z racji, że sam się na tym nie znam poszukałem serwisu padło na Maclife. Ipod został przyjęty, następnego dnia rzekomo sprawny został oddany, a za wymianę zapłaciłem z baterią 90zł. Po podłączeniu go w domu w celu naładowania okazało się, że Ipod nie ładuję się. W związku z tym oddałem go z powrotem, tam po wymianie softu i diagnozie stwierdzono!!!, że pewnie już wcześniej się nie ładował. Dodatkowo na bokach po usłudze wykonanej w Maclife pojawiły się paskudne wgnioty obudowy spowodowane w moim przekonaniu nie profesjonalnym jej otwieraniem. Ipod nie przyjąłem i zażądałem przywrócenia stanu z dnia oddania do serwisu. Napisałem i wysłałem pismo reklamujące usługę serwisową które zostało bez odpowiedzi! W międzyczasie nie miałem żadnego kontaktu od Maclife. Wcześniejsze rozmowy zawsze się sprowadzały do tego, że oni nie sprawdzali jak przyjmowali czy sprzęt działa czy nie, że oni wymienili setki takich baterii i nigdy nic się nie stało, że obudowa bez takich śladów nie da się otworzyć, a ja jestem w ich mniemaniu chcę wymusić coś na szanownym Maclife. Za każdym razem kiedy tam teraz dzwonię traktują mnie jak g...., a najlepiej by było jakbym dał sobie spokój i odebrał uszkodzony sprzęt... Nie polecam serwisu Maclife, bo żal mam nie oto, że uszkodzili mi mój sprawny sprzęt(bo to się może wszędzie zdarzyć) ale oto, że próbują się nie przyznać do winny dodatkowo oskarżając mnie w moim przekonaniu o próbę oszustwa... Póki co: mój Ipod Touch jest uszkodzony, straciłem 90zł i najgorsze muszę się szarpać oto, żeby sprzęt miał taki stan jak w dniu oddania do serwisu. Wiem, że to dział Iphone, ale Ipod Touch to chyba podobna konstrukcja a po mojej przygodzie, nie chciałbym, żeby ktoś ryzykował oddanie tam sprzętu:-(

#2 d3tr000

d3tr000
  • 1 712 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 grudnia 2009 - 16:50

nie jesteś pierwszy i pewnie nie ostatni, mnie też uszkodzili telefon w Maclife po ich serwisie
w prawdzie naprawili to co powinni ale uszkodzili to co nie powinni a to niby fachowcy
podobnie jak u ciebie obudowa miała takie szpary ze głowa mała, ktoś mało znający sie to składał
jeździłem na poprawke a i tak nie jest dobrze spasowana i szpara pozostała tylko mniejsza
są prawdopodobnie połamane zaczepy albo na siłe składane i zgięte

Telefon po wizycie w Maclife :

Dołączona grafika

Telefon po poprawce w Maclife :

Dołączona grafika

#3 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 grudnia 2009 - 16:53

dobrze ze na 2 forum tez ostrzegłes :L)

napisze to samo:

kolega oddal iTouch 1G na wymiane szybki

po powrocie z maclife powrocil z szarym polem WiFi, a po 2 dniach pol ekanu zgasło...

oczywsice - kiedy oddawalismy wszystko bylo ok..

---- Dodano 23-12-2009 o godzinie 17:09 ----
dostałem PW, od uzytkownika (niestety nie wyrazil zgody na publikacje nicku) o treści: (fragment)

........Jestem serwisantem z maclife. Nie wymieniamy szybek w ipodach touch 1 Gen - ani nigdy nie wymienialiśmy........


Zweryfikuje czy kumplowi cos sie nie pomylilo i dam znac


PS: Ja proponuje aly "XXXXXXXXXX" jak juz mnie pouczył, odniosł sie do pozostałych wypowiedzi w tym wątki.

#4 Steve_Jobs

Steve_Jobs
  • 46 postów

Napisano 23 grudnia 2009 - 17:40

He, he... No nieźle. Tutaj jest chyba odpowiedź serwisu na całą sytuację: [url=http://makowe.pl/viewtopic.php?pid=68086#p68086]makowe forum / Serwis Maclife Warszawa - ostrzegam! - Apple Mac, Mac OS, iPod, iPhone[/url]

#5 adamwwa

adamwwa
  • 7 postów

Napisano 23 grudnia 2009 - 17:59

Pozwoliłem sobie na tamtym forum dać swoją odpowiedz na zarzuty. W skrócie: - te ślady użytkowania o których pisze osoba z Maclife na tamtym forum to są ryski od noszenia w kieszeni a nie wgnioty wokół miejsca łączenia, - Ipoda oddałem z powrotem do serwisu nie jak sugeruje tamta osoba po około 2 dniach a przed południem dnia kolejnego(odebrałem go po 16 dnia poprzedniego) - jeszcze dodam, że podczas jednej rozmowy osoba ta sugerowała, że póki co mógłbym nie pisać na forach o tym, szczerze żałuję, że czekałem 2 tygodnie z tym...

#6 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 23 grudnia 2009 - 18:20

Chcialem przeproscic, koledze sie serwisy poj&baly Chodzi o iClinic

#7 ferrari

ferrari
  • 818 postów

Napisano 23 grudnia 2009 - 18:33

ja też mam ślady zostawione po wymianie szybki w iClinic. Po wymianie szybki obok górnego głośniczka tego w szybce jest kurz pod spodem !! Jeszcze na tylnej obudowie na bokach jest takie zagięcie i rysa, oraz odstaje ona.

#8 adamwwa

adamwwa
  • 7 postów

Napisano 23 grudnia 2009 - 20:10

Bo w sumie nie powinieneś. Jeśli okarze się, że uszkodzenie nie wynikło z ich winy, to zarzucą Ci próbe wyłudzenia...


tego, że ładowałem te urządzenie dzień wcześniej i było naładowane do końca jestem pewien na 100%!
Powiem, że za taką kwotę jaką jest warty używany Ipod Touch 1g 16GB to szkoda by mi było robić z siebie
głupola, tracić czas i nerwy...


Chciałbym też prosić administrację/moderację o umożliwienie wypowiedzenia się osobie z Maclife na tym forum gdyż jako powód
braku odpowiedział lutecki napisał: "Jeszcze bym tylko odpowiedział na posty pisane na konkurencyjnym forum, gdzie nie można się ustosunkować na zarzuty jeśli się nie zapłaci smile"

#9 nevoX

nevoX
  • 855 postów
  • SkądTorun, Poland

Napisano 24 grudnia 2009 - 12:56

Z tego co kojarzę, konto luteckiego zostało na MyApple zbanowane, a ponowna rejestracja jest niemożliwa, także chyba nici z odpowiedzi w tym temacie :(

#10 adamwwa

adamwwa
  • 7 postów

Napisano 03 lutego 2010 - 08:48

Witam, bo długich przygodach wczoraj tj. dnia 02.02.2010 dostałem z Maclife drugie urządzenie tj. w stanie technicznym jak te które oddawałem, plus dodatkowo słuchawki... Urządzenie jest sprawne i nie mam zastrzeżeń co do niego zastrzeżeń. Szkoda tylko, że trwało to tak długo i wymagało tyle niepotrzebnego przepychania się...

#11 Raspa

Raspa
  • 5 postów

Napisano 12 maja 2010 - 06:35

witam! jakis czas temu oddalem ipoda do maclife ze zdiagnozowanym uszkodzonym wyswietlaczem (warstwa dotykowa) czy moze byc jakis inny powod dlaczego warstwa dotykowa nie dziala? bo teraz po wymianie oni proboja mi wmowic ze problem (wyswietlacz sie wlacza wszystko ok tylko nie odpowiada na moje komendy typu przesuniecie suwaka itp) lezy po stronie plyty glownej czy to moze byc prawda?

#12 Hannah Montana

Hannah Montana
  • 42 postów

Napisano 12 maja 2010 - 18:34

Moment. Wysłałeś ipoda do nich z niedziałającym dotykiem, wymienili go i nadal nie działa? Jeśli dobrze zrozumiałam to może tak być że winny jest inny element.

#13 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 maja 2010 - 18:36

kto diagnozował tego iPoda? z jakim zleceniem wysłałeś do MacLife?

#14 Rafał P

Rafał P



  • 6 849 postów

Napisano 12 maja 2010 - 20:20

witam! jakis czas temu oddalem ipoda do maclife ze zdiagnozowanym uszkodzonym wyswietlaczem (warstwa dotykowa) czy moze byc jakis inny powod dlaczego warstwa dotykowa nie dziala? bo teraz po wymianie oni proboja mi wmowic ze problem (wyswietlacz sie wlacza wszystko ok tylko nie odpowiada na moje komendy typu przesuniecie suwaka itp) lezy po stronie plyty glownej czy to moze byc prawda?



Warstwa dotykowa nie działa, bo nie działa (znaczy do wymiany) albo płyta główna, zgadza się, choć rzadko to się zdarza.

#15 Raspa

Raspa
  • 5 postów

Napisano 13 maja 2010 - 10:00

no wlasnie zdiagnozowali mi wyswietlacz a teraz wmawiaja mi ze to plyta glowna.. mi sie wydaje ze to jakis blad przy przekladaniu serwisanta (a nie dzialal mi dotyk i po wymianie wyswietlacza napisali cytat"Witam, Wymieniliśmy szybke, ale to nic nie dało. Problem leży po stronie płyty głównej, a dokładniej po stronie złącza na niej. Złącza nie da się, przelutować.") No i co teraz mam z tym zrobic mam to zglosic do rzecznika do spraw klienta bo wedlug mnie to jest czysta niekompetencja.. jezeli cos sie zaczyna robic i diagnozuje sie cos to jesli ludzie sa dobrze zaznajomieni ze sprzetemto odrazu mowia jakie moga byc przyczyny(rozne mozliwosci) a nie zapewniaja klienta od poczatku ze to jest dana rzecz nie inna i ze jak wymienia to bedzie dzialo... tylko teraz bedzie cyrk jak jeszcze sobie cos krzykna ode mnie...

#16 Hannah Montana

Hannah Montana
  • 42 postów

Napisano 13 maja 2010 - 15:29

Ale uszkodzili Ci coś innego, czy po tej wymianie nadal jest to samo? Jeśli problem nie zniknął to jak dla mnie na siłę doszukujesz się czegoś czego nie ma :)

#17 Lita

Lita
  • 651 postów
  • Płeć:
  • SkądvAvkA

Napisano 15 maja 2010 - 08:19

qrcze, zastanawia mnie jedno - jest naprawdę jiewiele serwisów iPhone.... narzekania sa na MacLife i na iClinic..... To qrcze gdzie oddać uszkodfzone urządzenia aby było bezpieczne. Mam uszkodzony przycisk Home w jedny z iPhonów i musze go gdzies nareperować.... ty;lko w takie sytuacji zglupiałam. Najpierw byłam zdecydowana na iClinic ale poczytalam trochę i zmienilam zdanie.... potem znalazłam MacLife i tez juz byłam zdecydowana.... a teraz nie wiem co robić....

#18 iMike

iMike
  • 99 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 maja 2010 - 08:36

Jak wysłałem im iPhona 2G na wymianę baterii to wrócił z niedziałającym aparatem i teraz po 2 miesiącach od naprawy znowu bateria trzyma pół dnia... Ogólnie nie polecam!

#19 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 maja 2010 - 08:49

a ja wysłałem z zepsutym jackiem i dostałem z naprawionym jackiem i działa pięknie

#20 m@niek

m@niek
  • 63 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 maja 2010 - 12:40

"Jak wysłałem im iPhona 2G na wymianę baterii to wrócił z niedziałającym aparatem i teraz po 2 miesiącach od naprawy znowu bateria trzyma pół dnia... Ogólnie nie polecam!" To czemu nie korzystasz z 90 dniowej gwarancji którą dają? W czym problem? Kolega z konkurencji czy jak?

#21 TimmY

TimmY
  • 621 postów

Napisano 19 maja 2010 - 13:44

iPhone upadł i nie wyświetlał absolutnie nic prócz białej barwy ze sporadycznymi, czarnymi pasami. Pojechałem do MacLife wczoraj o godzinie 16, oddałem telefon. Dziś o 13 odebrałem w pełni działający sprzęt z wymienionym wyświetlaczem i wszystko znakomicie działa. Serwis solidny, bardzo szybki, kontakt wzorowy (telefoniczny, powiadomienie o statusie naprawy na sms i mail). Przedni panel mi nieco odstawał i po serwisie odstaje mniej, więc z zarzutami, że chłopaki źle telefony składają zgodzić się nie mogę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych