Niestety, ale zmuszony jestem przez następne kilka dni korzystać z netu za pośrednictwem Neostrady. Od razu przestało chodzić wysyłanie poczty. Mam Gmail/GMX i kilka innych kont via IMAP i tak samo SMTP pod każde konto. Przeczytałem o zamknięciu portu 25, próbowałem z różnymi konfiguracjami łącznie z włączonym/wyłączonym SSL i nic nie chodzi, skakałem też po portach 587, 465 tak samo dupa. Beznadziejna jest ta firma (TPSA). W każdym razie, może mi powie ktoś życzliwy co tam trzeba wklepać w Mailu.app żeby wysyłał normalnie pocztę jak w każdym innym miejscu.
---- Dodano 20-12-2009 o godzinie 20:49 ----
Teraz, chodzi przyznam że nie jestem w stanie powiedzieć co było źle. Ustawienia są takie jak poprzednio, z tym debilnym portem 587

Neostrada i te nowe numery portów (SMTP i Mail.app)
Rozpoczęty przez
huski
, 20 gru 2009 20:37
2 odpowiedzi w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych