
Pierwsze wrażenia z Need for Speed: Shift na iPhone
#26
Posted 15 December 2009 - 10:49
#27
Posted 15 December 2009 - 13:57
#28
Posted 15 December 2009 - 15:01
#29
Posted 15 December 2009 - 15:06
* Brakuje graficznych smaczkow jak np refleksow od promieni slonecznych.
* Kolizje sa srednie.
* Gra zdaje sie byc arcade'owa.
Lol, kurde - ludzie - to jest >tylko< iPhone. Nie oczekujcie symulacji od gry na iPhone - skoro nie ma symulacji na PSP czy nawet na "duze" konsole (bo nawet bardziej rozbudowanym Forza2/3 czy planowanemu GT5 troche brakuje do symulacji obecnych na PC). Nie oczekujcie efektow graficznych jak na konsolach czy PC. Nie oczekujcie relaistycznych kolizji - zreszta - co to znaczy "kolizje sa srednie" - bo nie ma np. modelu uszkodzen? Coz - nawet PS3 ma z tym problem (w przypadku SHIFTa)...
Ja wiem ze iPhone co roku jest lepszy, szybszy i wo ogole bardziej cudowny

#30
Posted 15 December 2009 - 15:41
#31
Posted 15 December 2009 - 17:57


#32
Posted 15 December 2009 - 20:47

#33
Posted 15 December 2009 - 21:35

#34
Posted 15 December 2009 - 22:34
#35
Posted 16 December 2009 - 11:04
#36
Posted 16 December 2009 - 16:20
Inne gry to mają. Przynajmniej część. Jeśli w/w rzeczy byłyby zawarte w grze to możnaby mówić o świetnej grze. Kiedy patrzę na grę to nie myślę "A, to tylko iPod. Dam sobie wcisnąć g*wno." tylko zauważam co mogłoby być poprawione.
Lol, ja ci nie kaze kupowac g*na, tylko - bez przesady.
Jesli ktos mowi o symulacji na iPhone (i na cokolwiek do czego sie nie da podlaczyc kierownicy) to dla mnie jest juz hipokryta na samym wstepie. Kierownica to konieczna podstawa - ale tylko podstawa i pierwszy krok, zeby jakakolwiek samochodowke nazwac symulacja.
Jesli cos nie ma kierownicy to bez jaj - nie mowmy o symulacji, bo tylko deprecjonujemy znaczenie tego wyrazu...
Podobnie z "kolizjami" - bo nadal nie wiem, o co ci chodzilo w tym zdaniu - czy o sama efektownosc, czy o model zniszczen, czy o pogorszenie modelu jazdy (moze troche za mocno powiedziane) po kolizji?
Dla mnie to kwestia ograniczonych mozliwosci iPhone - niestety.
Flary rozblyski itd. - ok, nice, na pewno porawiaja grafike, moze nawet na tyle ze gra bez nich to g*no (sadzac z twojej wypowiedzi).
Moze jestem skrzywiony, ale ja jesli patrze na gre, to mowie wlasnie "to tylko iPhone", "to tylko PSP". Podobnie jak od nowej gry wychodzacej na PS2 nie mozna oczekiwac, zeby dorownywala produkcjom na PS3 czy X360, tak samo trudno oczekiwac zeby gry na iPhone to robily.
Co wcale nie znaczy - uwaga - zebys mnie zle nie zrozumial - ze gry na iPhone czy PSP nie moga byc ladne, fajne i grywalne. Tylko ze - poprzeczke oczekiwan wobec takiej gry - nalezy sobie odpowiednio ustawic (a na pewno zapomniec o takim slowie jak "symulacja").
#37
Posted 18 December 2009 - 01:39

#38
Posted 18 December 2009 - 17:13
#39
Posted 18 December 2009 - 18:08
#40
Posted 18 December 2009 - 19:46
#41
Posted 18 December 2009 - 19:50
#42
Posted 18 December 2009 - 20:58
#43
Posted 19 December 2009 - 16:33
zauważyłem że nie ma dangerouse mode czyli tego takiego co w nfs-ie na konsole jest jak się uderzy w coś ;/ lipa... przecież to właśnie to było jedną z fajniejszych bajerów w shifcie ....
No właśnie :/ a na filmikach to przeciez jest jak sie mocno uderzy w bande czy w inny samochod, moze na moim iP 2G tylko nie chodzi, moze ten "bajer" jest tylko na iPhonie 3Gs. Wiec nie wiem czemu na filmikach z gameplayu jest to dangerous mode jak kolega wczesniej napisał pozdro czekam na odpowiedz
#44
Posted 19 December 2009 - 16:36
#45
Posted 19 December 2009 - 20:28
#46
Posted 20 December 2009 - 16:48
#47
Posted 20 December 2009 - 18:14
#48
Posted 20 December 2009 - 18:18
#49
Posted 20 December 2009 - 19:03
no właśnie o to biega... a tobie nielololek na 3gs-ie robi się ten ekran czerwony??
Tak, robi się.
#50
Posted 23 December 2009 - 15:21
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users