Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pierwsze wrażenia z Need for Speed: Shift na iPhone


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
50 odpowiedzi w tym temacie

#26 extor

extor
  • 318 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 15 grudnia 2009 - 10:49

Jestem ciekaw jak bedzie dzialal na 3G bo na 3GS napewno bedzie smigal. Co do grafiki to jak na iPhone jest bdb ale najlepiej sprawdzic jak bedzie w AppStore gdyz filmik nie odzwierciedli tak dokladnie grafiki.

#27 fryto

fryto
  • 349 postów

Napisano 15 grudnia 2009 - 13:57

No właśnie, tylko kiedy się możemy go spodziewać w AppStore??

#28 GibGibbon

GibGibbon
  • 281 postów
  • SkądLodz

Napisano 15 grudnia 2009 - 15:01

Przed świętami.

#29 limes_inferior

limes_inferior
  • 178 postów
  • SkądSkövde, SE

Napisano 15 grudnia 2009 - 15:06

* Brakuje graficznych smaczkow jak np refleksow od promieni slonecznych.
* Kolizje sa srednie.
* Gra zdaje sie byc arcade'owa.


Lol, kurde - ludzie - to jest >tylko< iPhone. Nie oczekujcie symulacji od gry na iPhone - skoro nie ma symulacji na PSP czy nawet na "duze" konsole (bo nawet bardziej rozbudowanym Forza2/3 czy planowanemu GT5 troche brakuje do symulacji obecnych na PC). Nie oczekujcie efektow graficznych jak na konsolach czy PC. Nie oczekujcie relaistycznych kolizji - zreszta - co to znaczy "kolizje sa srednie" - bo nie ma np. modelu uszkodzen? Coz - nawet PS3 ma z tym problem (w przypadku SHIFTa)...

Ja wiem ze iPhone co roku jest lepszy, szybszy i wo ogole bardziej cudowny ;) ale - GET REAL - jak mowia anglosasi...

#30 GibGibbon

GibGibbon
  • 281 postów
  • SkądLodz

Napisano 15 grudnia 2009 - 15:41

Inne gry to mają. Przynajmniej część. Jeśli w/w rzeczy byłyby zawarte w grze to możnaby mówić o świetnej grze. Kiedy patrzę na grę to nie myślę "A, to tylko iPod. Dam sobie wcisnąć g*wno." tylko zauważam co mogłoby być poprawione.

#31 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 15 grudnia 2009 - 17:57

Kurcze no, jednak nie będzie możliwości ręcznego dodawania gazu :( Myślałem, że EA to doda, ale jednak nie :( I wszystko było by suuper, gdyby była taka funkcja, ale mimo to, że nie ma, to gra nadal mi się podoba.

#32 kleskus

kleskus
  • 821 postów

Napisano 15 grudnia 2009 - 20:47

Zawsze pozostaje GT Racing :)

#33 oloSS96

oloSS96
  • 498 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 grudnia 2009 - 21:35

No przyjemnie to gierka wygląda, ale zgodzę się z przedmówcami... dużo jej brakuje :(

#34 shog

shog
  • 669 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 15 grudnia 2009 - 22:34

*na filmiku.

#35 lobotommy

lobotommy
  • 554 postów
  • SkądGliwice

Napisano 16 grudnia 2009 - 11:04

EA się stara i stara a Real Racing nadal dzierży palmę pierwszeństwa. EA podobnie jak Gameloft produkuje samochodowe arcade, ładne miłe i przyjemne ale pozbawione emocji, przez co nie potrafią się zbliżyć do produkcji Firemintu.

#36 limes_inferior

limes_inferior
  • 178 postów
  • SkądSkövde, SE

Napisano 16 grudnia 2009 - 16:20

Inne gry to mają. Przynajmniej część. Jeśli w/w rzeczy byłyby zawarte w grze to możnaby mówić o świetnej grze. Kiedy patrzę na grę to nie myślę "A, to tylko iPod. Dam sobie wcisnąć g*wno." tylko zauważam co mogłoby być poprawione.


Lol, ja ci nie kaze kupowac g*na, tylko - bez przesady.
Jesli ktos mowi o symulacji na iPhone (i na cokolwiek do czego sie nie da podlaczyc kierownicy) to dla mnie jest juz hipokryta na samym wstepie. Kierownica to konieczna podstawa - ale tylko podstawa i pierwszy krok, zeby jakakolwiek samochodowke nazwac symulacja.
Jesli cos nie ma kierownicy to bez jaj - nie mowmy o symulacji, bo tylko deprecjonujemy znaczenie tego wyrazu...

Podobnie z "kolizjami" - bo nadal nie wiem, o co ci chodzilo w tym zdaniu - czy o sama efektownosc, czy o model zniszczen, czy o pogorszenie modelu jazdy (moze troche za mocno powiedziane) po kolizji?
Dla mnie to kwestia ograniczonych mozliwosci iPhone - niestety.

Flary rozblyski itd. - ok, nice, na pewno porawiaja grafike, moze nawet na tyle ze gra bez nich to g*no (sadzac z twojej wypowiedzi).

Moze jestem skrzywiony, ale ja jesli patrze na gre, to mowie wlasnie "to tylko iPhone", "to tylko PSP". Podobnie jak od nowej gry wychodzacej na PS2 nie mozna oczekiwac, zeby dorownywala produkcjom na PS3 czy X360, tak samo trudno oczekiwac zeby gry na iPhone to robily.

Co wcale nie znaczy - uwaga - zebys mnie zle nie zrozumial - ze gry na iPhone czy PSP nie moga byc ladne, fajne i grywalne. Tylko ze - poprzeczke oczekiwan wobec takiej gry - nalezy sobie odpowiednio ustawic (a na pewno zapomniec o takim slowie jak "symulacja").

#37 Karmazynowy

Karmazynowy
  • 362 postów

Napisano 18 grudnia 2009 - 01:39

Zainstalowany :D

#38 MurcieFan

MurcieFan
  • 1 415 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 grudnia 2009 - 17:13

m wlascnie sie pobiera.... boje sie o grafike tylko 175 mb ;(

#39 Garces

Garces
  • 19 postów

Napisano 18 grudnia 2009 - 18:08

Witam wszystkich!!! mam już tą gierke jest spoko (i tylko tyle) zauważyłem że nie ma dangerouse mode czyli tego takiego co w nfs-ie na konsole jest jak się uderzy w coś ;/ lipa... przecież to właśnie to było jedną z fajniejszych bajerów w shifcie ....

#40 GibGibbon

GibGibbon
  • 281 postów
  • SkądLodz

Napisano 18 grudnia 2009 - 19:46

Liczylem na cos wiecej. Srednio.

#41 stanik25

stanik25
  • 289 postów
  • Skądulica sezamkowa

Napisano 18 grudnia 2009 - 19:50

dokładnie. szału nie robi, jaj nie urywa ;] w skali do 10 dam 6.

#42 shog

shog
  • 669 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 18 grudnia 2009 - 20:58

Nie grałem w Shifta ani na PC, ani na żadnej konsoli, więc nie mam porównania odnośnie tego co przeniesiono, a co nie itp. Pamiętam, że dla mnie Undercover był niezły, Shift jest za to lepszy. Niedużo, ale lepszy. Imho 7+/10.

#43 tomi676

tomi676
  • 229 postów
  • SkądKraków

Napisano 19 grudnia 2009 - 16:33

zauważyłem że nie ma dangerouse mode czyli tego takiego co w nfs-ie na konsole jest jak się uderzy w coś ;/ lipa... przecież to właśnie to było jedną z fajniejszych bajerów w shifcie ....


No właśnie :/ a na filmikach to przeciez jest jak sie mocno uderzy w bande czy w inny samochod, moze na moim iP 2G tylko nie chodzi, moze ten "bajer" jest tylko na iPhonie 3Gs. Wiec nie wiem czemu na filmikach z gameplayu jest to dangerous mode jak kolega wczesniej napisał pozdro czekam na odpowiedz

#44 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 19 grudnia 2009 - 16:36

u mnie na 3G tego też nie ma, chociaż na gameplay to jest, pewnie tylko na 3GS

#45 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 19 grudnia 2009 - 20:28

Chodzi wam o to, że przy zderzeniu robi się czerwony ekran ? Jeśli tak, to dziwne żeby na innych telefonach tego nie było.

#46 Garces

Garces
  • 19 postów

Napisano 20 grudnia 2009 - 16:48

no właśnie o to biega... a tobie nielololek na 3gs-ie robi się ten ekran czerwony??

#47 Faq

Faq
  • 255 postów

Napisano 20 grudnia 2009 - 18:14

Mi się robi ;p

#48 GibGibbon

GibGibbon
  • 281 postów
  • SkądLodz

Napisano 20 grudnia 2009 - 18:18

Mi tez. iPod Touch 3G

#49 nielololek

nielololek
  • 706 postów
  • SkądPolska

Napisano 20 grudnia 2009 - 19:03

no właśnie o to biega... a tobie nielololek na 3gs-ie robi się ten ekran czerwony??


Tak, robi się.

#50 Garces

Garces
  • 19 postów

Napisano 23 grudnia 2009 - 15:21

a czy komuś na 3g robi się ten czerwony ekran?? po jest problem u mnie i chyba jest to bajerek tylko dla 3gs... a i jeszcze jedno jest beka bo u mnie w Tokio wywala na 6 planszy :/ da sie przejść dalej grając w 7 odblokowuje się World Tour ... ale bez ukończenia wszystkich plansz nie ma na koncu znanego wszystkim graczom napisu CONGRATULATION ;/ ta gra powinna się nazywać need for speed SHIT (only for iphone and ipod touch)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych