Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zawias w Macbook Air=problem


  • This topic is locked This topic is locked
26 replies to this topic

#1 suprnowa

suprnowa
  • 664 posts
  • SkądRadom/Norway

Posted 07 December 2009 - 22:31

Witam
Dzis zauwazylem ze w moim MBA delikatnie peka zawias z prawej strony.Slychac ze cos sie urwalo,bo lata w srodku MBA,oraz nie chce sie domykac klapa-tzn z trudem to jej przychodzi.
Niestety laptop jest juz po gwarancji...
Gdzie najlepiej cos takiego naprawic i jaki moze byc koszt?
Pozdrawiam

Edit.1Wyczytalem cos takie
Rozwiązywanie problemów z zawiasami komputera MacBook Air
Czy jak nie mam gwarancji,moge sie o to ubiegac?

#2 Cortland

Cortland
  • 111 posts
  • Płeć:

Posted 07 December 2009 - 23:05

Tak, możesz. Możesz go wysłać do nas lub do innego Autoryzowanego serwisu Apple.

#3 Gość_soyerski_*

Gość_soyerski_*

Posted 07 December 2009 - 23:11

a ile przeciętnie trwa taka wymiana/naprawa zawiasów ?

#4 thozo

thozo
  • 1956 posts

Posted 07 December 2009 - 23:13

Bardziej bym się przejmował Czy niż ile czasu. Zależy czy uszkodzenie zakwalifikuje sie do wymiany. Trzymam kciuki jakby co. Pozdrawiam

#5 suprnowa

suprnowa
  • 664 posts
  • SkądRadom/Norway

Posted 07 December 2009 - 23:28

O to najbardziej pasuje mi do Cortland. Musze gdzies dzwonic,czy odrazu wyslac do Państwa? Pokrywa prawie wogule sie nie trzyma w pionie i odrazu zamyka,slychac trzeszczenie przy probie calkowitego jej zamkniecia. Jakie dokumenty bede potrzebowal,oraz ile trwa taka wymiana? Oczywiscie MBA rev.A

#6 thozo

thozo
  • 1956 posts

Posted 07 December 2009 - 23:37

Serwis Apple - Cortland Sp. z o.o. autoryzowany serwis komputerów Apple Macintosh

Nie jestem związany z Cortland, jednak znam adres...

Pozdrawiam

#7 Cortland

Cortland
  • 111 posts
  • Płeć:

Posted 08 December 2009 - 08:20

O to najbardziej pasuje mi do Cortland.
Musze gdzies dzwonic,czy odrazu wyslac do Państwa?
Pokrywa prawie wogule sie nie trzyma w pionie i odrazu zamyka,slychac trzeszczenie przy probie calkowitego jej zamkniecia.
Jakie dokumenty bede potrzebowal,oraz ile trwa taka wymiana?
Oczywiscie MBA rev.A


Proszę wejść na podaną już stronę i wypełnić formularz na stronie www. Po nadaniu numeru RMA będzie można wysłać komputer do nas.
Termin zależy od dostępności części, ale z reguły nie przekracza to 5 dni roboczych.

Nie potrzebujemy żadnych dokumentów, wystarczy komputer z numerem seryjnym

Pozdrawiamy
Serwis Cortland Poznań.

#8 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 09 December 2009 - 10:41

u mnie przekroczył 5 dni, ale i tak jestem zadowolony - siostra konkretnie jest zadowolona:)

#9 suprnowa

suprnowa
  • 664 posts
  • SkądRadom/Norway

Posted 14 December 2009 - 10:04

No i jestem zawiedziony.Laptopa wyslalem w czwartek w piątek informacja ze doszedl,i ze jest naprawiony.Dziś jest juz u mnie i Nienaprawiony,taki sam jak byl.Musial być wyjety z pudełka,bo przyszedł inaczej zapakowany,w folię Cortland. Normalnie szok!! Zaraz dzwonie do Cortland,bo dziwi mnie ta sytuacja. Edit.1 po wyjaśnieniach nie wiedza dlaczego zostal odeslany,oraz nie ma u nich w raportach kto go otwieral itp. Mam go odesłać raz jeszcze.

#10 feuerfest

feuerfest
  • 3417 posts
  • SkądMonachium, DE

Posted 14 December 2009 - 11:23

jednym słowem: jeśli nie wyjąłeś dysku to najciekawsze rzeczy z niego już można znaleźć na youtube, ale usterki nie naprawiono

#11 suprnowa

suprnowa
  • 664 posts
  • SkądRadom/Norway

Posted 14 December 2009 - 12:07

No ale niby jak z MBA mozna wyjac dysk. Choc powiem szczerze gwarancji nie mam,wiec ciekawe jakbym go wyjał? A i profil mam zabezieczony haslem,choc pewnie malo co to daje.. Mam jeszcze pytanie co dyskfalifukuje bezplatna wymiane zawiasów? Jeden jest wyłamany,ąz wypadł i dołączyłem go do przesyłki.Oczywiscie plastik miedzy matryca,ten od zawiasu jest nadłamany. Czy powiedzmy uszkdzenia obudowy,lekkie wgniecenia itp dyskfalifikuja takowa wymiene? Pytam z czystej ciekawosci.

#12 feuerfest

feuerfest
  • 3417 posts
  • SkądMonachium, DE

Posted 14 December 2009 - 12:27

Hasło na profilu niec nie da jak ktos ma kabel firewire i umie wlaczyc tryb dysku. No chyba, że miałeś filevault

#13 Hercules

Hercules
  • 257 posts

Posted 14 December 2009 - 16:20

naprawa Aira należy Ci się jak psu miska.....


;-)

#14 nevoX

nevoX
  • 855 posts
  • SkądTorun, Poland

Posted 14 December 2009 - 16:37

Warto w ogóle kupować Macbooka Air rev. A? Przez przypadłość z zawiasami jego cena na rynku „z drugiej ręki” jest niska, a jak widać wymiana w razie pęknięć jest nawet po gwarancji. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? Jak może to wyglądać przyszłościowo? Apple może wycofać pogwarancyjne naprawy?

#15 suprnowa

suprnowa
  • 664 posts
  • SkądRadom/Norway

Posted 14 December 2009 - 17:43

Laptopa wysłałem po raz drugi.Jutro dojdzie do Cortland i wtedy odrazu do nich dzwonie,aby nie nastapila ta sama pomylka-przez która naprawa wydluzyla się już o 3 dni..

#16 dudi

dudi
  • 337 posts
  • SkądWrocław

Posted 15 December 2009 - 20:25

Hasło na profilu niec nie da jak ktos ma kabel firewire i umie wlaczyc tryb dysku. No chyba, że miałeś filevault

Air nie ma firefire ;)

#17 Cortland

Cortland
  • 111 posts
  • Płeć:

Posted 16 December 2009 - 22:37

jednym słowem: jeśli nie wyjąłeś dysku to najciekawsze rzeczy z niego już można znaleźć na youtube, ale usterki nie naprawiono


Wysyłka była błędna - po rozpakowaniu komputer został odłożony na złe biurko. Nasz błąd.
Ale na tak absurdalne wnioski to już trzeba być poetą! :)
Serwis gratuluje polotu i lekkości pióra :)

---- Dodano 16-12-2009 o godzinie 22:39 ----

Air nie ma firefire ;)


Nie ma problemu, dysk można włożyć do obudowy przecież.
Czasami pada dysk klientowi i próbujemy w ten sposób kopiować dane.
Ale na pewno nie po to, żeby wrzucać na YT :)

#18 suprnowa

suprnowa
  • 664 posts
  • SkądRadom/Norway

Posted 18 December 2009 - 16:29

Dokladnie tez mi sie nie wydaje,ze serwis ma czas i ochote na wrzucanie plikow na jakies serwisy. Co do naprawy,laptop zostal mi juz wyslany,wszystko zgodnie z umowa naprawione. W poniedzialek wysylka,w piatek miale go juz u siebie,takze moim zdaniem szybko Temat do zamkniecia.

#19 Sisar

Sisar
  • 254 posts
  • SkądKraków

Posted 24 August 2010 - 18:17

No ja mam luz na matrycy w moim MBA, który pojawił się 3 mies temu stopniowo. W czasie nieco ponad 2 lat eksploatacji powstały na dwóch rogach obudowy matrycy małe zagięcia no i z tego co rozmawiałem z Apple Warszawa to ten fakt dyskwalifikuje MBA od wymiany. Podobno same nawet ryski na tej obudowie go dyskwalifikują ?

#20 Jeremy

Jeremy
  • 378 posts
  • SkądWarszawa

Posted 15 December 2010 - 20:44

Odświeżę temat. Po trzech latach rozwalił się jeden zawias w moim Airze. Cholercia, myślałem, że już tego uniknę, skoro przez tyle czasu było okej. No trudno. Czy program darmowej wymiany zawiasów nadal jest aktualny, ktoś wie? Czy to prawda, że wymieniają z całą matrycą? Napisałem już do Cortlandu, ale może znacie jakiś godny polecenia serwis w Wa-wie?

#21 bar-trek

bar-trek
  • 6159 posts

Posted 15 December 2010 - 21:13

Czy to prawda, że wymieniają z całą matrycą?


Tak, wymieniają całą "klapę" razem z matrycą ;)

#22 Jeremy

Jeremy
  • 378 posts
  • SkądWarszawa

Posted 15 December 2010 - 21:50

Tak, wymieniają całą "klapę" razem z matrycą ;)


Dzięki. Czyli pewnie będzie drogo, o ile ten program wymiany nie będzie już działać...

#23 Jeremy

Jeremy
  • 378 posts
  • SkądWarszawa

Posted 16 December 2010 - 11:34

Dostałem miły list z serwisu iSource, że naprawa jest faktycznie bezpłatna i trwa 2-3 dni. Dobrze rokuje!

#24 Jeremy

Jeremy
  • 378 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 December 2010 - 22:26

No i szczęśliwie naprawili, w iSource. Cała klapa - zawiasy, matryca, obudowa - wszystko nowe. I za darmo.

#25 marek.bsk

marek.bsk
  • 11 posts

Posted 27 December 2011 - 17:24

Odświeżę stary temat, bo dopadł mnie ten problem. Czy zawiasy można naprawić bezpłatnie po gwarancji? U mnie Apple wycelowało idealnie ;) - połamały się 2 tygodnie po wygaśnięciu gwarancji. Jeżeli nie bezpłatnie, to gdzie najtaniej?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users