Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zawias w Macbook Air=problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 07 grudnia 2009 - 22:31

Witam
Dzis zauwazylem ze w moim MBA delikatnie peka zawias z prawej strony.Slychac ze cos sie urwalo,bo lata w srodku MBA,oraz nie chce sie domykac klapa-tzn z trudem to jej przychodzi.
Niestety laptop jest juz po gwarancji...
Gdzie najlepiej cos takiego naprawic i jaki moze byc koszt?
Pozdrawiam

Edit.1Wyczytalem cos takie
Rozwiązywanie problemów z zawiasami komputera MacBook Air
Czy jak nie mam gwarancji,moge sie o to ubiegac?

#2 Cortland

Cortland
  • 111 postów
  • Płeć:

Napisano 07 grudnia 2009 - 23:05

Tak, możesz. Możesz go wysłać do nas lub do innego Autoryzowanego serwisu Apple.

#3 Gość_soyerski_*

Gość_soyerski_*

Napisano 07 grudnia 2009 - 23:11

a ile przeciętnie trwa taka wymiana/naprawa zawiasów ?

#4 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 07 grudnia 2009 - 23:13

Bardziej bym się przejmował Czy niż ile czasu. Zależy czy uszkodzenie zakwalifikuje sie do wymiany. Trzymam kciuki jakby co. Pozdrawiam

#5 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 07 grudnia 2009 - 23:28

O to najbardziej pasuje mi do Cortland. Musze gdzies dzwonic,czy odrazu wyslac do Państwa? Pokrywa prawie wogule sie nie trzyma w pionie i odrazu zamyka,slychac trzeszczenie przy probie calkowitego jej zamkniecia. Jakie dokumenty bede potrzebowal,oraz ile trwa taka wymiana? Oczywiscie MBA rev.A

#6 thozo

thozo
  • 1 956 postów

Napisano 07 grudnia 2009 - 23:37

Serwis Apple - Cortland Sp. z o.o. autoryzowany serwis komputerów Apple Macintosh

Nie jestem związany z Cortland, jednak znam adres...

Pozdrawiam

#7 Cortland

Cortland
  • 111 postów
  • Płeć:

Napisano 08 grudnia 2009 - 08:20

O to najbardziej pasuje mi do Cortland.
Musze gdzies dzwonic,czy odrazu wyslac do Państwa?
Pokrywa prawie wogule sie nie trzyma w pionie i odrazu zamyka,slychac trzeszczenie przy probie calkowitego jej zamkniecia.
Jakie dokumenty bede potrzebowal,oraz ile trwa taka wymiana?
Oczywiscie MBA rev.A


Proszę wejść na podaną już stronę i wypełnić formularz na stronie www. Po nadaniu numeru RMA będzie można wysłać komputer do nas.
Termin zależy od dostępności części, ale z reguły nie przekracza to 5 dni roboczych.

Nie potrzebujemy żadnych dokumentów, wystarczy komputer z numerem seryjnym

Pozdrawiamy
Serwis Cortland Poznań.

#8 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 09 grudnia 2009 - 10:41

u mnie przekroczył 5 dni, ale i tak jestem zadowolony - siostra konkretnie jest zadowolona:)

#9 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 14 grudnia 2009 - 10:04

No i jestem zawiedziony.Laptopa wyslalem w czwartek w piątek informacja ze doszedl,i ze jest naprawiony.Dziś jest juz u mnie i Nienaprawiony,taki sam jak byl.Musial być wyjety z pudełka,bo przyszedł inaczej zapakowany,w folię Cortland. Normalnie szok!! Zaraz dzwonie do Cortland,bo dziwi mnie ta sytuacja. Edit.1 po wyjaśnieniach nie wiedza dlaczego zostal odeslany,oraz nie ma u nich w raportach kto go otwieral itp. Mam go odesłać raz jeszcze.

#10 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 14 grudnia 2009 - 11:23

jednym słowem: jeśli nie wyjąłeś dysku to najciekawsze rzeczy z niego już można znaleźć na youtube, ale usterki nie naprawiono

#11 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 14 grudnia 2009 - 12:07

No ale niby jak z MBA mozna wyjac dysk. Choc powiem szczerze gwarancji nie mam,wiec ciekawe jakbym go wyjał? A i profil mam zabezieczony haslem,choc pewnie malo co to daje.. Mam jeszcze pytanie co dyskfalifukuje bezplatna wymiane zawiasów? Jeden jest wyłamany,ąz wypadł i dołączyłem go do przesyłki.Oczywiscie plastik miedzy matryca,ten od zawiasu jest nadłamany. Czy powiedzmy uszkdzenia obudowy,lekkie wgniecenia itp dyskfalifikuja takowa wymiene? Pytam z czystej ciekawosci.

#12 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 14 grudnia 2009 - 12:27

Hasło na profilu niec nie da jak ktos ma kabel firewire i umie wlaczyc tryb dysku. No chyba, że miałeś filevault

#13 Hercules

Hercules
  • 257 postów

Napisano 14 grudnia 2009 - 16:20

naprawa Aira należy Ci się jak psu miska.....


;-)

#14 nevoX

nevoX
  • 855 postów
  • SkądTorun, Poland

Napisano 14 grudnia 2009 - 16:37

Warto w ogóle kupować Macbooka Air rev. A? Przez przypadłość z zawiasami jego cena na rynku „z drugiej ręki” jest niska, a jak widać wymiana w razie pęknięć jest nawet po gwarancji. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? Jak może to wyglądać przyszłościowo? Apple może wycofać pogwarancyjne naprawy?

#15 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 14 grudnia 2009 - 17:43

Laptopa wysłałem po raz drugi.Jutro dojdzie do Cortland i wtedy odrazu do nich dzwonie,aby nie nastapila ta sama pomylka-przez która naprawa wydluzyla się już o 3 dni..

#16 dudi

dudi
  • 337 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 grudnia 2009 - 20:25

Hasło na profilu niec nie da jak ktos ma kabel firewire i umie wlaczyc tryb dysku. No chyba, że miałeś filevault

Air nie ma firefire ;)

#17 Cortland

Cortland
  • 111 postów
  • Płeć:

Napisano 16 grudnia 2009 - 22:37

jednym słowem: jeśli nie wyjąłeś dysku to najciekawsze rzeczy z niego już można znaleźć na youtube, ale usterki nie naprawiono


Wysyłka była błędna - po rozpakowaniu komputer został odłożony na złe biurko. Nasz błąd.
Ale na tak absurdalne wnioski to już trzeba być poetą! :)
Serwis gratuluje polotu i lekkości pióra :)

---- Dodano 16-12-2009 o godzinie 22:39 ----

Air nie ma firefire ;)


Nie ma problemu, dysk można włożyć do obudowy przecież.
Czasami pada dysk klientowi i próbujemy w ten sposób kopiować dane.
Ale na pewno nie po to, żeby wrzucać na YT :)

#18 suprnowa

suprnowa
  • 664 postów
  • SkądRadom/Norway

Napisano 18 grudnia 2009 - 16:29

Dokladnie tez mi sie nie wydaje,ze serwis ma czas i ochote na wrzucanie plikow na jakies serwisy. Co do naprawy,laptop zostal mi juz wyslany,wszystko zgodnie z umowa naprawione. W poniedzialek wysylka,w piatek miale go juz u siebie,takze moim zdaniem szybko Temat do zamkniecia.

#19 Sisar

Sisar
  • 254 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 sierpnia 2010 - 18:17

No ja mam luz na matrycy w moim MBA, który pojawił się 3 mies temu stopniowo. W czasie nieco ponad 2 lat eksploatacji powstały na dwóch rogach obudowy matrycy małe zagięcia no i z tego co rozmawiałem z Apple Warszawa to ten fakt dyskwalifikuje MBA od wymiany. Podobno same nawet ryski na tej obudowie go dyskwalifikują ?

#20 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2010 - 20:44

Odświeżę temat. Po trzech latach rozwalił się jeden zawias w moim Airze. Cholercia, myślałem, że już tego uniknę, skoro przez tyle czasu było okej. No trudno. Czy program darmowej wymiany zawiasów nadal jest aktualny, ktoś wie? Czy to prawda, że wymieniają z całą matrycą? Napisałem już do Cortlandu, ale może znacie jakiś godny polecenia serwis w Wa-wie?

#21 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 15 grudnia 2010 - 21:13

Czy to prawda, że wymieniają z całą matrycą?


Tak, wymieniają całą "klapę" razem z matrycą ;)

#22 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2010 - 21:50

Tak, wymieniają całą "klapę" razem z matrycą ;)


Dzięki. Czyli pewnie będzie drogo, o ile ten program wymiany nie będzie już działać...

#23 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2010 - 11:34

Dostałem miły list z serwisu iSource, że naprawa jest faktycznie bezpłatna i trwa 2-3 dni. Dobrze rokuje!

#24 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 grudnia 2010 - 22:26

No i szczęśliwie naprawili, w iSource. Cała klapa - zawiasy, matryca, obudowa - wszystko nowe. I za darmo.

#25 marek.bsk

marek.bsk
  • 11 postów

Napisano 27 grudnia 2011 - 17:24

Odświeżę stary temat, bo dopadł mnie ten problem. Czy zawiasy można naprawić bezpłatnie po gwarancji? U mnie Apple wycelowało idealnie ;) - połamały się 2 tygodnie po wygaśnięciu gwarancji. Jeżeli nie bezpłatnie, to gdzie najtaniej?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych