Problem jest taki:
* w telefonie siedzi ipcc wygenerowany tu - wszystko, poza pocztą głosową działa poprawnie
* po skonfigurowaniu przekierowań na pocztę głosową w Play z poziomu iPhone'a w przypadku gdy zajęty / nie odpowiada / nieosiągalny odpowiednimi kodami dostępnymi tu (przekierowania ustawiam na 790200200) poczta owszem, zgłasza się, ale nie "moja", tylko "ogólna", dokładnie ta, którą słychać po zatelefonowaniu na 790200200 z dowolnego telefonu, czyli prośba o podanie numeru, któremu chcemy zostawić wiadomość ("tu system poczty głosowej, podaj nr użytkownika, któremu chcesz zostawić wiadomość, i poczekaj..." )
* po przełożeniu karty sim do innego telefonu (nie iPhone'a) wszystko działa jak powinno, czyli zgłasza się moja skrzynka, z moim powitaniem.
Podejrzewam, że problem leży w custom ipcc. Może ktoś mądrzejszy w tej kwestii pomóc?
Mój ipcc jest w załączniku.

poczta głosowa w Play
Rozpoczęty przez
lightsensitive
, 30 lis 2009 14:00
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych