Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

poczta głosowa w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 lightsensitive

lightsensitive
  • 61 postów

Napisano 30 listopada 2009 - 14:00

Problem jest taki:

* w telefonie siedzi ipcc wygenerowany tu - wszystko, poza pocztą głosową działa poprawnie

* po skonfigurowaniu przekierowań na pocztę głosową w Play z poziomu iPhone'a w przypadku gdy zajęty / nie odpowiada / nieosiągalny odpowiednimi kodami dostępnymi tu (przekierowania ustawiam na 790200200) poczta owszem, zgłasza się, ale nie "moja", tylko "ogólna", dokładnie ta, którą słychać po zatelefonowaniu na 790200200 z dowolnego telefonu, czyli prośba o podanie numeru, któremu chcemy zostawić wiadomość ("tu system poczty głosowej, podaj nr użytkownika, któremu chcesz zostawić wiadomość, i poczekaj..." )

* po przełożeniu karty sim do innego telefonu (nie iPhone'a) wszystko działa jak powinno, czyli zgłasza się moja skrzynka, z moim powitaniem.

Podejrzewam, że problem leży w custom ipcc. Może ktoś mądrzejszy w tej kwestii pomóc?

Mój ipcc jest w załączniku.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych