Hej,
W czasie aktualizacji jednej z aplikacji z AppStore via WiFi padła sieć, a proces aktualizacji nie został dokończony. Oczywiście później przebiegła ona teoretycznie poprawnie via PC, ale szara ikonka podpisana "Czekam..." cały czas jest na SpringBoardzie - zamiast ikonki z tą trefną aplikacją. :???:
Pomyślałem, żeby całkiem wywalić ten program z iPhone'a, co też zrobiłem, ale problem pozostał.
Co robić? Podkreślam, że ikonki nie da się usunąć standardowo, tj. przytrzymaniem na niej palca.

"Zawieszona" ikonka czekam na SpringBoardzie
Started by
sproject
, 18 Nov 2009 20:58
5 replies to this topic
#1
Posted 18 November 2009 - 20:58
#2
Posted 18 November 2009 - 22:18
Wlacz wifi i nacisnij na ta ikonke, wtedy chyba powinno sprobowac sciagnac ten program.
a robiles respring? resetowales telefon?
#3
Posted 18 November 2009 - 22:33
Musisz po prostu ściągnąć ten program przez telefon (jeszcze raz wejdź w appstore i tam ściągnij jeszcze raz). Inaczej sie chyba nie da.
#4
Posted 19 November 2009 - 17:42
Próbowałem restartu oraz respringu, ale nic to nie pomogło. Podobnie po zalogowaniu się w sieci WiFi kliknięcie ikonki nic nie daje.
Może jest jakiś sposób na usunięcie aplikacji (czy też tego co po niej zostało w postaci aktualizacji) z systemu plików?
//Zainstalowałem jeszcze raz program z AppStore via PC, ale to też nie pomogło. Ikonka programu nawet nie pojawiła się na SB.
#5
Posted 19 November 2009 - 18:38
Napiszę jeszcze raz. Zainstaluj przez telefon jeszcze raz to pomoże. Poszukaj plików tymczasowych w folderach /Applications; /var/mobile/Applications; /tmp i /var/mobile/Library/Cache
#6
Posted 20 November 2009 - 19:02
Pomogło, dzięki.

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users