
Problem z edge
#1
Napisano 15 listopada 2009 - 18:19
#2
Napisano 15 listopada 2009 - 18:23

#3
Napisano 15 listopada 2009 - 18:28
---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 18:41 ----
jesli pracujesz w PLAY, to prosiłbym Cię o sprawdzenie, bo sieć wariuje, czasami jest Plus, czasami POL ale bez EDGE, a trafi się ze jest Plus z Edge ? O_o miejscowosc moja jest w zasiegu 3G tymbardziej w EDGE wiec nie wiem dlaczego takie problemy wystepuja. Kupilem 2 raz pakiet w play online i pieniadze beda wyrzucone w bloto ? alez nie... przeciez 3G działa... tylko bateria
#4
Napisano 15 listopada 2009 - 18:44
#5
Napisano 15 listopada 2009 - 18:47

#6
Napisano 15 listopada 2009 - 18:47
---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 18:51 ----
Tak jest, nie ubyło nam E1 do tych stacji więc wszystko wporządku

#7
Napisano 15 listopada 2009 - 18:55

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 18:56 ----
teraz 3G działa, ale EDGE nie ma bata

#8
Napisano 15 listopada 2009 - 19:09
---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 19:13 ----
Odnosnie tego ze 2G = brak Play Online oczywiscie pisalem o usludze bezprzewodowego internetu do kompow natomiast jezeli chodzi o telefon ze masz teraz zasieg UMTS a brak EDGE to musialbys jeszcze sprawdzic w innych miejscach ale mozliwosci sa takie :
1. Cos zakloca akurat czestotliwosc/pasmo EDGE w twojej lokalizacji dlatego trzeba sprobowac w innym miejscu
2. Masz wylaczony EDGE w iPhone

#9
Napisano 15 listopada 2009 - 19:27
---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 20:19 ----
dalej nic nie pomogło, raz jest Plus a raz POL, czy wyjde na dwor, czy bede w domu. Edge jest tylko z Plus, 3G działa choć czasami tez wariuje. dopiero co wykupilem pakiet w play fresh, i ma sie on zmarnowac ?;/ na stronce PLAY nie znalazlem nawet kontaktu do nich, a jak szukalem po googlach to dzwonilo, zrzarlo 2zł i uslyszalem ze obsluga play niedostepna O_o. Konfiguracja APN dla PLay to "internet" tak ? prosze o pomoc ....
#10
Napisano 15 listopada 2009 - 20:48

#11
Napisano 15 listopada 2009 - 21:03
#12
Napisano 15 listopada 2009 - 21:09
#13
Napisano 15 listopada 2009 - 21:13
-automatycznie
-POL
-Plus
-Orange PL
-Era
automatycznie to wlasnie zamiast POL jest Plus, a jak dam POL to jest siec, ale wtedy ani 3G ani EDGE nie dziala
---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 21:14 ----
aha zapomnialem, jakbys mogl to podaj mi numer do biura obslugi play, bo nie moge znalezc. tak wogole to dzieki za pomoc, zaangazowaniem to ty nie grzeszysz

---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 15:41 ----
a więc tak: zadzwoniłem na infolinię PLAY i co usłyszałem ? że muszę mieć zajerestrowany telefon u nich, czyli 50km grzania do punktu sprzedaży i zabawy. Problem z zasięgiem nie został rozwiązany. Pakiety wykupione - kasa poszła do kosza, a Plus nadal widnieje na moim ekranie...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych