Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z edge


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 18:19

EDIT: problem z edge zlikwidowany, po restarcie ustawien sieciowych Problem polega na tym, że telefon ciągle gubi sieć. Tzn. jestem w Play, zamiast POL , mam Plus. Wcześniej korzystałem z pakietów internetowych z Play i działał i 3G i EDGE, teraz mam Plus... sprawdzalem zasięg i jest również na mapie. Niedawno robiłem JB blackra1n soft 3.1.2. proszę o pomoc jednak nie;/ znowu to samo, brak EDGE ale jest za to POL, wtf ? nie rozumiem tego

#2 neuspeed

neuspeed
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopada 2009 - 18:23

A skad pochodzisz i kiedy to mialo miejsce ? Pracuje akurat w P4/Play to moge sprawdzic czy tego konkretnego dnia o tej godzinie byly jakies prace prowadzone na sieci. Jeżeli to było wczoraj / przedwczoraj to wiem że okolice Ostrołęki miały problemy :)

#3 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 18:28

Okolice Strzelec Opolskich/woj. opolskie

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 18:41 ----
jesli pracujesz w PLAY, to prosiłbym Cię o sprawdzenie, bo sieć wariuje, czasami jest Plus, czasami POL ale bez EDGE, a trafi się ze jest Plus z Edge ? O_o miejscowosc moja jest w zasiegu 3G tymbardziej w EDGE wiec nie wiem dlaczego takie problemy wystepuja. Kupilem 2 raz pakiet w play online i pieniadze beda wyrzucone w bloto ? alez nie... przeciez 3G działa... tylko bateria

#4 neuspeed

neuspeed
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopada 2009 - 18:44

Więc zasięg łapiesz z Namysłowa z Łączyńskiej i z tego co patrzyłem oprócz tej stacji jest jeszcze jedna więc bardzo możliwe że po prostu były "zapchane" dlatego miałeś przejściowe problemy z GPRS/EDGE ponieważ patrząc po samych BTS/NodeB nie widze by coś się działo ostatnio. Niedługo będziesz miał lepiej bo są plany budowy nadajników w tych wioskach na około Strzelec, np :Zgorzelec, Trzcinica, Kuźnica i Polanowice. Nie przejmuj się tym, Play to sieć której jeszcze niestety daleko do świetej trójcy ale idą dobrze do przodu ;p

#5 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 18:47

dzieki za pocieszenie :) czyli sugerujesz ze poprostu mogl byc przepych ostatnio ? bo wiesz wczesniej to bylo ok zadnych problemów, a od niedawno on wariuje z ta siecia

#6 neuspeed

neuspeed
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopada 2009 - 18:47

A więc odpowiadając na te twoje pytanie, Play Online działa tylko wtedy kiedy jesteś w zasięgu NodeB czyli śmigasz po 3G - WCDMA/HSPA. Gdy zgubisz ten sygnał niestety automatycznie rozłączy cię z internetem. Wieć 2G = brak Play Online w przeciwieństwie do innych operatorów

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 18:51 ----
Tak jest, nie ubyło nam E1 do tych stacji więc wszystko wporządku :P Jakby były problemy jeszcze z zasięgiem w twoich rewirach pisz na PW, będę starał się przyjrzeć temu rejonowi.

#7 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 18:55

ale zanim zacząlem miec takie problemy z edge, to pakiety internetowe uruchamiane w play fresh dzialaja na samym EDGE bez problemu - nie zzera kasy tylko MB - powie ci to kazdy na tym forum, ktory je mial :)

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 18:56 ----
teraz 3G działa, ale EDGE nie ma bata ;)

#8 neuspeed

neuspeed
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopada 2009 - 19:09

Odno

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 19:13 ----
Odnosnie tego ze 2G = brak Play Online oczywiscie pisalem o usludze bezprzewodowego internetu do kompow natomiast jezeli chodzi o telefon ze masz teraz zasieg UMTS a brak EDGE to musialbys jeszcze sprawdzic w innych miejscach ale mozliwosci sa takie :

1. Cos zakloca akurat czestotliwosc/pasmo EDGE w twojej lokalizacji dlatego trzeba sprobowac w innym miejscu
2. Masz wylaczony EDGE w iPhone :P nie wydaje mi sie aby cos bylo z samym nadajnikiem w twojej lokalizacji

#9 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 19:27

edge włączony na 100%, a zmiana miejsca też nic nie daje... a ustawienia dla PLAY APN to "internet" jesli dobrze pamietam, bo takie wprowadzilem

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 20:19 ----
dalej nic nie pomogło, raz jest Plus a raz POL, czy wyjde na dwor, czy bede w domu. Edge jest tylko z Plus, 3G działa choć czasami tez wariuje. dopiero co wykupilem pakiet w play fresh, i ma sie on zmarnowac ?;/ na stronce PLAY nie znalazlem nawet kontaktu do nich, a jak szukalem po googlach to dzwonilo, zrzarlo 2zł i uslyszalem ze obsluga play niedostepna O_o. Konfiguracja APN dla PLay to "internet" tak ? prosze o pomoc ....

#10 neuspeed

neuspeed
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopada 2009 - 20:48

Tak, ustawienia dla sieci Play to : APN: Internet Numer dostępowy: *99# Nazwa użytkownika: brak Hasło: brak DNS: dynamiczny Hmmm zrobmy tak, wybierz sie do salonu Play w twoim regionie najlepiej do tego w ktorym kupowales karte zakladajac ze nie byl to kiosk :P ( jezeli tak zadzwon do biura oblusgi ) Zloz reklamacje na ta usluge i opisz objawy, poprzepycha sie to przez dzialy techniczne a ja gdy bede w srode w pracy w koncu, sprawdze primo co sie z tym zgloszeniem dzieje secundo zaloguje sie na ta stacje i ja sprawdze tez sobie oddzielnie. Postaram sie jakos pomoc.

#11 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 21:03

tzn sam starter kupowałem w biurze obslugi play w katowicach, ale to jest prawie 200km odemnie, wiec raczej sie tam niewybiore. najblizsze biuro obslugi to 50km ode mnie i praktycznie nie mam mozliwosci .... A jesli to problem z telefonem, tzn moze ten JB od blackra1n cos zaszkodził ? albo cos innego. W kazdym badz razie nie ma szans na dojazd w najblizszym czasie do jakiegokolwiek biura obslugi ;/ Mozna by tez sprawdzic to w inny sposob. Tzn przelozyc karte do innego telefonu sprawwdzic tam czy dziala edge i 3g,

#12 neuspeed

neuspeed
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopada 2009 - 21:09

Pozostaje wiec tak jak napisalem, zgloszenie tego telefonicznie wraz z podaniem POS'u czyli salonu w ktorym kupowales karte.

#13 tomas1234

tomas1234
  • 107 postów

Napisano 15 listopada 2009 - 21:13

a jeszcze jedna ciekawa rzecz. po wybraniu z siec--> operatorzy mam 5 mozliwosci :
-automatycznie
-POL
-Plus
-Orange PL
-Era

automatycznie to wlasnie zamiast POL jest Plus, a jak dam POL to jest siec, ale wtedy ani 3G ani EDGE nie dziala

---- Dodano 15-11-2009 o godzinie 21:14 ----
aha zapomnialem, jakbys mogl to podaj mi numer do biura obslugi play, bo nie moge znalezc. tak wogole to dzieki za pomoc, zaangazowaniem to ty nie grzeszysz :)

---- Dodano 16-11-2009 o godzinie 15:41 ----
a więc tak: zadzwoniłem na infolinię PLAY i co usłyszałem ? że muszę mieć zajerestrowany telefon u nich, czyli 50km grzania do punktu sprzedaży i zabawy. Problem z zasięgiem nie został rozwiązany. Pakiety wykupione - kasa poszła do kosza, a Plus nadal widnieje na moim ekranie...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych