
iPhone 3G ERA - gorąca obudowa i cichy głośnik
#1
Napisano 02 listopada 2009 - 08:24
#2
Napisano 02 listopada 2009 - 08:37
#3
Napisano 02 listopada 2009 - 08:41
#4
Napisano 02 listopada 2009 - 08:45
oddaj go,możliwe że coś z baterią jest nie tak
To logiczne, ze go oddam do serwisu, o tym napisałem, padła prośba o podpowiedź gdzie mam oddać? Do ERY czy od razu do APPLE??
---- Dodano 02-11-2009 o godzinie 12:12 ----
Pytanie poboczne: jak wyczyścić dane z telefonu przed oddaniem do serwisu, ale tak żebym po naprawie mógł go odtworzyć? Jest wogóle taka opcja? Prosze o podpowiedź.
#5
Napisano 02 listopada 2009 - 13:56


#6
Napisano 03 listopada 2009 - 16:56
#7
Napisano 10 listopada 2009 - 18:23
#8
Napisano 12 listopada 2009 - 13:17
---- Dodano 12-11-2009 o godzinie 18:18 ----
Panowie prośba o pomoc, sytuacja wygląda następująco:
-dostałem nowego iPhona tak jak napisałem wyżej
-podłaczyłem do iTunes, telefon się aktywował
-wyskoczyła informacja , ze telefon jest nowy i iTunes może mu przywrócić ostatnią kopię (zrobioną przed oddaniem iPhona do serwisu)
-wybrałem tą opcję, telefon się najpierw przywrócił do ustawień fabrycznych a potem zrobił się restore
i teraz po całej akcji mam przywróconą książkę telefoniczną, zdjęcia, smsy ale żadnego innego programu, na springboardzie jest tylko jeden ekran tak jak w nowym telefonie, nie przywróciło żadnych gier ani programów.
Czy to normalne??
Prosze o info jak przywrócić nowego iPhona do stanu sprzed oddania starego do serwisu - tak aby były wszystkie programy.
#9
Napisano 12 listopada 2009 - 16:57
1. bardzo słabo telefon łąpie zasięg sieci, praktycznie cały czas dzwoniąc na iPhona słyszę : abonent poza zasięgiem sieci
2. iPhone 3G o pojemności 8 GB w menu ustawień pokazuje pojemność 7,1 GB a dostępne 6,5 GB mimo że telefon jest czysty, w środku nie ma żadnych programów ani muzyki, jest kilka zdjęć, ale na pewno nie zajmują choćby 100 mb - skąd więc takie dane w menu??
---- Dodano 13-11-2009 o godzinie 16:20 ----
Właśnie wróciłem z salnou ERY w Warszawie na ulicy Złotej.
Po przedstawieniu problemów które opisłaem wyżej, Pani w salonie aktywowała nową kartę, myśląc że to coś pomoże. Niestety, o ile przy nowej karcie telefon niby pokazywał sygnał ERY to nie dało się wykonać ani odebrać żadnego połączenia.
Po kilku resetach wykonanych przez personel salonu ERY wszyscy zgodnie stwierdzili, że jednak z telefonem jest coś nie tak. Zatem ponownie oddaję telefon do serwisu za pośrednictwem salonu ERY.
Niestety - nie było możliwości otrzymać od Salonu nowego aparatu iPhone. Usłyszałem, że oni sprzedali mi usługę z telefonem i nie sa stroną w całym zamieszaniu - mimo że nowy telefon, który wczoraj otrzymałem również okazał się niesprawny. Czyli nie ma bezpośredniej opcji otrzymania nowego SPRAWNEGO W 100% aparatu bezpośrednio w salonie.
Oczywiście telefon ciągle jest na gwarancji i został przez Panią w salonie przyjęty do naprawy (przekazania do serwisu). Dobrze, że tym razem trafiłem na osobę, która w zgłoszeniu reklamacyjnym zgodziła się opisać wszystko tak jak o to prosiłem, bo kiedy pierwszy raz oddawałem telefon to trafiłem na Panią, która opisała problem tak lakonicznie, że później się zastanawiałem, czy wogóle uwzględnią mi reklamacje.
No nic, dziś szczęśliwy piątek 13-ego listopada, pozostaje czekać na info z salonu.
P.S. we wniosku reklamacyjnym zaznaczyłem, ze jeśli znów serwis zadecyduje o wymianie aparatu na nowy to proszę o wydanie nowego w sensie zapakowanego w oryginalne pudełko z folią, a nie jak teraz dostałem - niby nowy, ale bez pudełka a jedynie z naklejoną na ekran folią - pytanie na ile taki telefon był nowy, czy cały czy tylko obudowa a środek z odzysku??
#10
Napisano 13 listopada 2009 - 17:55
#11
Napisano 20 listopada 2009 - 18:52
#12
Napisano 20 listopada 2009 - 20:01
#13
Napisano 20 listopada 2009 - 20:20
#14
Napisano 20 listopada 2009 - 22:33
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych