Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pomocy ! Tylko Xp na Mac'u


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Smoke

Smoke
  • 5 postów

Napisano 22 października 2009 - 11:16

Witam, dopadłem Mack Book'a Pro i mam pytanie odnosnie systemu operacyjengo. Czy jest mozliwosc zeby windows XP byl jednynym systemem operacyjnym? Mam teraz zainstalowanego leoparda ale chcialem sie go całkowicie pozbyc i pracowac tylko na XP, prosił bym o rade co zrobic zeby sformatowac komputer i postawic XP. Bardzo prosze o pomoc bo jestem laikiem w sprawach Mac'ów. Pozdrawiam

#2 iPestek

iPestek
  • 564 postów
  • SkądKópertino

Napisano 22 października 2009 - 11:18

sprzedaj maca i kup innego laptopa, kupisz o lepszej specyfikacji i windows bedzie chodzil az milo

#3 Konrado

Konrado

  • 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 22 października 2009 - 11:27

Dokładnie, nie ma po co trzymać maca na winde.

#4 Smoke

Smoke
  • 5 postów

Napisano 22 października 2009 - 11:30

No moze i tak zrobie, ale najpierw chciał bym przetestowac jak to działa, wiec jesli znajdzie sie dobry człowiek który wytłumaczy mi jak to sie robi bede bardzo wdzieczny.

#5 iPestek

iPestek
  • 564 postów
  • SkądKópertino

Napisano 22 października 2009 - 11:37

dziala jak zwykly laptop

#6 Smoke

Smoke
  • 5 postów

Napisano 22 października 2009 - 11:41

No i o to mi chodzi, ale nadal nie wiem jak to zrobic :P

#7 majer

majer
  • 296 postów
  • SkądChorzów

Napisano 22 października 2009 - 11:46

na kradzionym laptopie się podobno nie da, a jak kupisz w cortlandzie to cie wytłumaczą. przepraszam ale mam głupie wrażenie że to jest nie twój laptop, w innym wypadku po co płaciłbyś 4000 zł za coś co możesz kupić za 3000 zł? powioedz mi proszę po co? podaj numer seryjny maca i dokładny model, sprawdzę czy u ciebie się uda. Coconutidentitycard

#8 DNADesigN

DNADesigN
  • 98 postów
  • SkądLegionowo