Pisanie w C++ - oraz - Czy naprawdę można zarobić?
#1
Napisano 16 października 2009 - 23:15
#2
Napisano 18 października 2009 - 00:28
Jeżeli chodzi o sprzedaż aplikacji w dziale TDD znajdują się właściwe linki odnośnie marketingu, ale jeśli poszukasz na Google powinieneś znaleźć interesujące Cię informacje. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
#3
Napisano 28 października 2009 - 14:07
#4
Napisano 16 listopada 2009 - 21:02
A da sie zarobic na tym? jesli tak to duzo czy raczej maly interes z tego?
Czy da sie zarobić? 90% developerów publikujących swoje dzieła na AppStore nigdy nie odzyska $100 wpisowego, nie mówiąc juz o kosztach zakupu iPhone i Mac'a. w sklepie jest 100.000 gier. i ogromne piractwo. generalnie developing na te platformę to porażka, chyba ze znajdziesz Kogoś naiwnego ktory zapłaci tobie za development. ale to jedyny sposób, bo w appstore sie nie dorobisz. ludzie sprzedają przez pół roku 8 sztuk po $1 i na tym final.
#5
Napisano 16 listopada 2009 - 22:30
#6
Napisano 18 listopada 2009 - 12:18
#7
Napisano 18 listopada 2009 - 12:25
UNITY: Game Development Tool
Bardzo przyjemne narzędzie, rownież na iPhone.
#8
Napisano 18 listopada 2009 - 13:18
Zatem trzeba zadbac a) by Twoj produkt byl odpowiedniej jakosci by sie wyroznial c) by zostal zauwazony etc. Inaczej, faktycznie szanse na zwrocenie sie kapitalu sa minimalne.
Zakładając, że punkt "a" jesteśmy w stanie sami zrealizować, to punkty "b" i "c" to już czasem loteria. Takie mam wrażenie konfrontując aplikacje z top25 z tymi wleczącymi sie w ogonie. Bywa, że gdzieś na końcu listy znajduję perełkę, która według wszelkich praw logiki powinna być na przedzie. I vice versa
Czyli: produkt i marketing, marketing, marketing...
Co do kwestii zwrotu kapitału - dobre hobby musi kosztować
#9
Napisano 18 listopada 2009 - 14:03
O właśnie, ja m.in. zajmuje się modelarstwem - tam to dopiero są wydatki, a szans na zwrot nie maCo do kwestii zwrotu kapitału - dobre hobby musi kosztować
#10
Napisano 20 listopada 2009 - 13:11
#11
Napisano 20 grudnia 2009 - 22:16
Ale wracając do wątku głównego:
- W mojej grze objective-c to jakieś 2% kodu , z czego większość to i tak kod wygenerowany przez Xcode. Co do opengl es - nie miałem szczególnych problemów. Kilka rzeczy jest niedostępnych (np. listy wyświetlania) a kilka różni się tylko sposobem zapisu więc się nie martw.
- Co do sprzedaży - w moim przypadku pooooowoli pnę się w górę. Specjalnie zadowolony nie jestem, ale pewne jest to, że kasa się zwróci.
#12
Napisano 15 lutego 2010 - 16:53
#13
Napisano 04 marca 2010 - 12:55
Znalazłem http://pierre.chacha...cpp-objc-en.pdf ale może jest coś w rodzimym języku, bo pomimo iż znam angielski - chcąc się dobrze nauczyć czegoś chyba lepszy jest polski. Czasami nie wszystko jest jasne...
#14
Napisano 04 marca 2010 - 19:58
A propos "zarobić" - będę robił wycenę prostej aplikacji na iPhone dla klienta (check-lista w której odpowiedzi prowadzą do dalszych drzewiastych zagłębień z kolejnymi pytaniami i w końcu do wygenerowania raportu, który może być wysłany emailem).
Gdzie można się dowiedzieć, jakie są stawki developerów w Polsce?
Wiesz jak się robi taką wycenę? Szacujesz ile dni zabierze Ci napisanie tej aplikacji i mnożysz razy Twoją dzienną stawkę.
Niestety (a może na szczęście...) nie jestem deweloperem i nie mam pojęcia o polskich stawkach. Może tutaj coś znajdziesz: Płace w branży IT ale pamiętaj, że gdy pracujesz na swój rachunek to liczy się trochę inaczej....
#15
Napisano 04 marca 2010 - 20:33
#16
Napisano 04 marca 2010 - 22:58
#17
Napisano 05 marca 2010 - 12:23
#18
Napisano 05 marca 2010 - 15:10
#19
Napisano 07 marca 2010 - 17:34
#20
Napisano 07 marca 2010 - 17:42
#21
Napisano 07 marca 2010 - 17:57
#22
Napisano 07 marca 2010 - 19:00
#23
Napisano 07 marca 2010 - 21:18
#24
Napisano 07 marca 2010 - 21:43
#25
Napisano 07 marca 2010 - 21:58
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych