Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kody promocyjne jako narzędzie marketingowe?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 demarca

demarca
  • 301 postów
  • SkądLegnica

Napisano 15 października 2009 - 15:05

Witam, ciekawi mnie, jakie macie doświadczenia związane z rozdawaniem darmowych kodów. Czy zauważyliście wzrost zainteresowania aplikacją? Czy przełożyło się to na wielkość sprzedaży? Czy osoby, które skorzystały z kodu napisały recencję w App Store? Ja rozdałem sporą pulę kodów i powiem, że różowo nie jest... Mam wrażenie, że na poszczególnych forach siedzą "łowcy kodów", którym nie chce się później wyrazić jakiejkolwiek opinii, nawet na danym forum, już nie mówiąc o AppStore. Wszyscy wiemy, jak ważna jest każda zdobyta gwiazdka i opinia w sklepie. Szczerze mówiąc ja akurat liczyłem na większe sprzężenie zwrotne, szczególnie jeśli chodzi o opinie... Jedyny wyraźny plus "darmówek" to chwilowe podciągnięcie w rankingach popularności. Nie wiem, czy można podawać tu linki do innych podobnych stron? Chętnie wymieniłbym się adresami wartymi odwiedzenia. Najlepsze efekty zauważyłem po wrzuceniu info i kodów na forum macrumors.com

#2 Dawid Szypulski

Dawid Szypulski

  • 5 535 postów
  • Płeć:
  • SkądBiałystok

Napisano 15 października 2009 - 15:45

Na pewno dobrym pomysłem jest wysyłanie kodów promocyjnych oraz materiałów prasowych do redakcji serwisów zajmujących się tematyką iPhone oraz App Store.

#3 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 15 października 2009 - 21:16

Daj, mi kod, to ja Ci napiszę.. W miarę krótka treściwą recenzje po polsku lub po angielsku w AppStore US... Jak coś to PW.. A tak, od siebie, nie sypaj kodami na prawo lewo... bo tutaj ktoś też podał spora ilość kodów... A postów z podziękowaniem było kilka...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych