Witam,
ciekawi mnie, jakie macie doświadczenia związane z rozdawaniem darmowych kodów.
Czy zauważyliście wzrost zainteresowania aplikacją?
Czy przełożyło się to na wielkość sprzedaży?
Czy osoby, które skorzystały z kodu napisały recencję w App Store?
Ja rozdałem sporą pulę kodów i powiem, że różowo nie jest... Mam wrażenie, że na poszczególnych forach siedzą "łowcy kodów", którym nie chce się później wyrazić jakiejkolwiek opinii, nawet na danym forum, już nie mówiąc o AppStore.
Wszyscy wiemy, jak ważna jest każda zdobyta gwiazdka i opinia w sklepie. Szczerze mówiąc ja akurat liczyłem na większe sprzężenie zwrotne, szczególnie jeśli chodzi o opinie...
Jedyny wyraźny plus "darmówek" to chwilowe podciągnięcie w rankingach popularności.
Nie wiem, czy można podawać tu linki do innych podobnych stron? Chętnie wymieniłbym się adresami wartymi odwiedzenia. Najlepsze efekty zauważyłem po wrzuceniu info i kodów na forum macrumors.com
Kody promocyjne jako narzędzie marketingowe?
Rozpoczęty przez
demarca
, 15 paź 2009 15:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 października 2009 - 15:05
#2
Napisano 15 października 2009 - 15:45
Na pewno dobrym pomysłem jest wysyłanie kodów promocyjnych oraz materiałów prasowych do redakcji serwisów zajmujących się tematyką iPhone oraz App Store.
#3
Napisano 15 października 2009 - 21:16
Daj, mi kod, to ja Ci napiszę.. W miarę krótka treściwą recenzje po polsku lub po angielsku w AppStore US... Jak coś to PW..
A tak, od siebie, nie sypaj kodami na prawo lewo... bo tutaj ktoś też podał spora ilość kodów... A postów z podziękowaniem było kilka...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych