
Quake 1 dla Mac OS X
#1
Napisano 02 listopada 2006 - 12:15
#2
Napisano 02 listopada 2006 - 12:53
No to masz, a masz...
1. potrzebujesz pełnej wersji q1, co chyba nie będzie trudne...
http://www.fruitz-of...p/download.php4
http://ledmeister.com/#quake
http://www.aegidian..../osx/index.html
http://www.fruitz-of...oad.php4?dlnr=2
http://www.quakeone....eequake/en.html
Wystarczy?
NO!
#3
Napisano 07 listopada 2006 - 16:36
#4
Napisano 07 listopada 2006 - 19:46
Sprawdźmy w czym jest problemI za cholere nie umie tego zainstalowac :-(

Na początek weźmy może ostatniego linka:
http://www.quakeone....eequake/en.html
2. Rozpakowujemy go.
3. Sciagamy plik: http://www.quakeone....kev1.0.9.dmg.gz
3. Montujemy go i przerzucamy do dowolnego folderu (np. Quake) wszystkie pliki z zamontowanego dysku.
4. Dorzucamy z rozpakowanego katalogu Quake106SW_DATA.sit do katalagu Quake katalog id1
5. Klikamy Quake.app i zaczynamy rzeźnie

#5
Napisano 08 listopada 2006 - 20:23
#6
Napisano 08 listopada 2006 - 22:19
#7
Napisano 09 listopada 2006 - 19:53
#8
Napisano 09 listopada 2006 - 20:08
http://www.versiontr...fo/macosx/13074czy istnieja rowniez podobne lokalizacje Quake II jak jedynki,szukam i nici
Product Requirements:
Mac OS X 10.3.9 or later
Quake II [retail version]
#9
Napisano 13 listopada 2006 - 22:06
#10
Napisano 13 listopada 2006 - 22:08
Krzyfar (i inni)... Bardzo niedobrze, ze ten post sie tu znalazl.
Projekt dla Hondy niegotowy, portrety dla Slo jeszcze niezrobione, G4 nie chce widziec skanera (a wazne negatywy do zeskanowania czekaja), a my w agencji smigamy na lanie w... Quake 1...
eh.
Czuje się winny. Przykro mi.

P.S. Jednak stare gierki są najlepsze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych