Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Quake 1 dla Mac OS X


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 PowerbookFiend

PowerbookFiend
  • 619 postów
  • SkądLandsberg/Stettin

Napisano 02 listopada 2006 - 12:15

Wyszło wogóle coś takiego bo mam straszną ochotę w to pograć najlepiej przez aiorporta z kolegami:). Interesuje mnie czysty q1 takim jakiego go id stworzyło.

#2 Przemek

Przemek
  • 622 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 listopada 2006 - 12:53

Leniuszek... Nie chce się wpisać w googla quake 1 mac?
No to masz, a masz...
1. potrzebujesz pełnej wersji q1, co chyba nie będzie trudne...
http://www.fruitz-of...p/download.php4
http://ledmeister.com/#quake
http://www.aegidian..../osx/index.html
http://www.fruitz-of...oad.php4?dlnr=2
http://www.quakeone....eequake/en.html

Wystarczy?
NO!

#3 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2 630 postów
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Napisano 07 listopada 2006 - 16:36

I za cholere nie umie tego zainstalowac :-(

#4 krzyfar

krzyfar

    The Hunter

  • 5 642 postów
  • Płeć:

Napisano 07 listopada 2006 - 19:46

I za cholere nie umie tego zainstalowac :-(

Sprawdźmy w czym jest problem :)

Na początek weźmy może ostatniego linka:
http://www.quakeone....eequake/en.html

Dołączona grafika

1. Sciągamy plik http://www.quakeone....e106SW_DATA.sit
2. Rozpakowujemy go.
3. Sciagamy plik: http://www.quakeone....kev1.0.9.dmg.gz
3. Montujemy go i przerzucamy do dowolnego folderu (np. Quake) wszystkie pliki z zamontowanego dysku.
4. Dorzucamy z rozpakowanego katalogu Quake106SW_DATA.sit do katalagu Quake katalog id1
5. Klikamy Quake.app i zaczynamy rzeźnie ;)

#5 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2 630 postów
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Napisano 08 listopada 2006 - 20:23

wszystko chodzi,dzieki,ale ja uruchamiam quakegl.app lepszy obraz,tylko jak wgrac innych botow,jak gram w singleplayer to nic nie ma a w multi to przez net trzeba

#6 spoco

spoco
  • 1 035 postów
  • SkądWawa

Napisano 08 listopada 2006 - 22:19

a po wifi sie nie da ?

#7 JEDI_V-03965dee98

JEDI_V-03965dee98
  • 2 630 postów
  • Płeć:
  • SkądOBERSCHLESIEN

Napisano 09 listopada 2006 - 19:53

A niby z kim mam grac pod wi-fi,chodzi mi o to jak wgrac czy wygenerowac iles tam botow,przeciez nie bede strzelal do pustych scian,drugie pytanie,czy istnieja rowniez podobne lokalizacje Quake II jak jedynki,szukam i nici

#8 krzyfar

krzyfar

    The Hunter

  • 5 642 postów
  • Płeć:

Napisano 09 listopada 2006 - 20:08

czy istnieja rowniez podobne lokalizacje Quake II jak jedynki,szukam i nici

http://www.versiontr...fo/macosx/13074

Product Requirements:
Mac OS X 10.3.9 or later
Quake II [retail version]



#9 jedsok

jedsok
  • 208 postów
  • SkądZoliborz

Napisano 13 listopada 2006 - 22:06

Krzyfar (i inni)... Bardzo niedobrze, ze ten post sie tu znalazl. Projekt dla Hondy niegotowy, portrety dla Slo jeszcze niezrobione, G4 nie chce widziec skanera (a wazne negatywy do zeskanowania czekaja), a my w agencji smigamy na lanie w... Quake 1... eh.

#10 krzyfar

krzyfar

    The Hunter

  • 5 642 postów
  • Płeć:

Napisano 13 listopada 2006 - 22:08

Krzyfar (i inni)... Bardzo niedobrze, ze ten post sie tu znalazl.
Projekt dla Hondy niegotowy, portrety dla Slo jeszcze niezrobione, G4 nie chce widziec skanera (a wazne negatywy do zeskanowania czekaja), a my w agencji smigamy na lanie w... Quake 1...

eh.


Czuje się winny. Przykro mi.




:D
P.S. Jednak stare gierki są najlepsze ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych