
Quake 1 dla Mac OS X
#1
Posted 02 November 2006 - 12:15
#2
Posted 02 November 2006 - 12:53
No to masz, a masz...
1. potrzebujesz pełnej wersji q1, co chyba nie będzie trudne...
http://www.fruitz-of...p/download.php4
http://ledmeister.com/#quake
http://www.aegidian..../osx/index.html
http://www.fruitz-of...oad.php4?dlnr=2
http://www.quakeone....eequake/en.html
Wystarczy?
NO!
#3
Posted 07 November 2006 - 16:36
#4
Posted 07 November 2006 - 19:46
Sprawdźmy w czym jest problemI za cholere nie umie tego zainstalowac :-(

Na początek weźmy może ostatniego linka:
http://www.quakeone....eequake/en.html
2. Rozpakowujemy go.
3. Sciagamy plik: http://www.quakeone....kev1.0.9.dmg.gz
3. Montujemy go i przerzucamy do dowolnego folderu (np. Quake) wszystkie pliki z zamontowanego dysku.
4. Dorzucamy z rozpakowanego katalogu Quake106SW_DATA.sit do katalagu Quake katalog id1
5. Klikamy Quake.app i zaczynamy rzeźnie

#5
Posted 08 November 2006 - 20:23
#6
Posted 08 November 2006 - 22:19
#7
Posted 09 November 2006 - 19:53
#8
Posted 09 November 2006 - 20:08
http://www.versiontr...fo/macosx/13074czy istnieja rowniez podobne lokalizacje Quake II jak jedynki,szukam i nici
Product Requirements:
Mac OS X 10.3.9 or later
Quake II [retail version]
#9
Posted 13 November 2006 - 22:06
#10
Posted 13 November 2006 - 22:08
Krzyfar (i inni)... Bardzo niedobrze, ze ten post sie tu znalazl.
Projekt dla Hondy niegotowy, portrety dla Slo jeszcze niezrobione, G4 nie chce widziec skanera (a wazne negatywy do zeskanowania czekaja), a my w agencji smigamy na lanie w... Quake 1...
eh.
Czuje się winny. Przykro mi.

P.S. Jednak stare gierki są najlepsze

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users