
Ostrzeżenie !! - Sklep iSpot Gliwice, oraz serwis,
#1
Posted 01 September 2009 - 14:22
#2
Posted 10 September 2009 - 16:41
#3
Gość_soyerski_*
Posted 12 September 2009 - 15:00
#4
Posted 12 September 2009 - 15:14
#5
Posted 12 September 2009 - 23:31
no widać obsługa salonu na najwyższym poziomie skoro takie sprawy załatwia przez forum...
Mam rozumieć, że będąc sprzedawcą nie przysługuje mi prawo publicznej odpowiedzi kiedy ktoś stawia nam zarzuty na forum?
Według mnie odpowiedź na forum w obronie dobrego imienia naszego salonu leży w interesie naszym jak i naszego pracodawcy. Czy gdybyś posiadał własną firmę to też pozostawił byś bez odpowiedzi niesłuszne zarzuty postawione pod jej adresem?
#6
Posted 12 September 2009 - 23:54
#7
Posted 13 September 2009 - 01:11
#8
Posted 13 September 2009 - 08:29
Ale prawda jest taka że żadna firma w polsce nie przyzna się do błędu tylko zwala wine na coś innego, mój provider na ich dostawców, telewizja na problem z czymś tam na satelicie lub niewłaściwej instalacji w domu itd ... , jednym słowem po podpisaniu umowy z daną firmą czy zakupieniu czegoś wszyscy nas mają gdzieś bo już im kasa wleciała albo dalej leci ... , przykre bo konkurencja nie zawsze jest i firmy czują się bezkarne bo wiedzą że użytkownik i tak nie ma wyboru.
Nie będę się wypowiadał w tej sprawie bo nie znam jej osobiście, aczkolwiek na podstawie własnego doświadczenia mogę się domyślać kto ma racje.
No... wiesz... zależy też jaka

#9
Posted 13 September 2009 - 10:45
Szanowny Panie,
Odnosząc się do Pańskich uwag musimy sprostować zaistniałą sytuację.
W okresie w którym zakupił Pan u nas komputer gwarancja rozszerzona była udzielana przez operatora sieci sprzedaży iSpot firmę*SAD Sp. z o.o. a nie producenta sprzętu. W związku z czym serwis dystrybutora miał pełne prawo do nie uznania Pańskiego roszczenia.
Dlaczego w takim razie komputer został w ogóle przyjęty do naprawy (jak rozumiem było ustalane, że jest to naprawa gwarancyjna), skoro gwarancja w zasadzie już nie obowiązywała?
#10
Posted 13 September 2009 - 11:59
#11
Posted 13 September 2009 - 19:40
Szanowny Panie,
Odnosząc się do Pańskich uwag musimy sprostować zaistniałą sytuację.
W okresie w którym zakupił Pan u nas komputer gwarancja rozszerzona była udzielana przez operatora sieci sprzedaży iSpot firmę SAD Sp. z o.o. a nie producenta sprzętu. W związku z czym serwis dystrybutora miał pełne prawo do nie uznania Pańskiego roszczenia.
Oddając sprzęt do salonu iSpot Gliwice poproszony o pozostawienie danych kontaktowych nie pozostawił Pan kontaktowego numeru telefonu co zaowocowało późniejszymi następstwami.
MacBook wrócił do nas po naprawie serwisowej w ciągu 7 dni od daty przyjęcia go w naszym salonie. Po czym niezwłocznie wysłaliśmy na podany przez Pana adres, pismo informujące o możliwości odebrania naprawionego sprzętu w naszym salonie wraz z prośbą o kontakt telefoniczny.
Do dnia 02.09.2009 komputer oczekiwał w naszym salonie na odbiór.
W związku z powyższymi faktami Pańskie zarzuty uważamy za w pełni bezpodstawne.
Pozdrawiamy,
Obsługa salonu iSpot Gliwice
A ja odniosę się*do Pana wypowiedzi.
Tak zgadza się była rozszerzona ale muszę*powiedzieć że przy zakupie komputera nikt zaznaczam nikt nie mówił że nie jest to pełnowartościowa gwarancja.
Czyli moja rada była słuszna i nadal jest aby rozważyć czy wykupić rozszerzoną gwarancję .
A to ciekawe co Pan pisze "serwis dystrybutora miał pełne prawo do nie uznania Pańskiego roszczenia" , nie było ani słowa że nie chcą wykonać naprawy gwarancyjnej, a jeżeli już mówimy o serwisie to niekompetencje są co krok, i to nie tylko moje słowa wielu można znaleźć osób które mają odpowiednie zdanie o serwisie, dla przykładu podam że komputer zepsuł się*na początku roku, oczywiście wysłałem wszystko niby pięknie, diagnoza wykonana i dostaję*piękny e-mail, że mam zapłacić już nie pamiętam ile dokładnie ale w przedziale 1500 - 1700, (klawiatura + napęd optyczny) muszę*przyznać że cena cudowna, napisałem o wyjaśnienie , ponieważ została wykupiona rozszerzona gwarancja, w odpowiedzi otrzymałem "pomyłka" i tyle, no tak można powiedzieć każdy jest człowiekiem może się*pomylić , ale to nie koniec , znowu się zepsuł w lipcu , odrazu wysłałem do serwisu , dodam że zawsze koszty wysyłki trzeba pokryć samemu , lub dostarczyć do sklepu i wtedy jest za darmo , mówię ponieważ takiej informacji nikt nie udziela przy zakupie komp, ale wracając do tematu po rozmowie e-mail dowiaduję*się że jest dysk uszkodzony, więc pytam się , co jest uszkodzone, odpowiedz uszkodzony , co to za serwis który mówi jest uszkodzony i tyle a nie umie udzielić odpowiedzi skoro diagnozę wykonał, było zapytanie o ważne dane, czyli jak zepsuty nie działa czy działa, ..., tak czy inaczej został niby wymieniony i odesłany, ku mojemu zdziwieniu taki wysłałem taki wrócił , nie odpowiadał, czyli nie działał, co ciekawe tymrazem nie otrzymałem opisu naprawy, ciekawe dlaczego.. na to pytanie chyba nie muszę odpowiadać ponieważ wydaje się jasne, wysłałem e-maile o wyjaśnienie , odpowiedzi brak , brak, i tyle. to ma być zachowanie serwisu ?, takie zachowanie z strony serwisu jest niepoważne i dziecinne. Z powodu braku sensownego nadania , poza fakturą i potwierdzeniem nadania wysyłki, zdecydowałem się*na dostarczenie do sklepu, oczywiście trzeba było dostarczyć tak gdzie zakupiłem, i również cenna uwaga radzę nie kupować przejazdem w innym mieście inaczej będziemy musieli zrobić sobie wycieczkę. Co ciekawe na miejscu sprzedawca odmówił podpisania oczywistego pisma że chcę naprawić na gwarancji lub wymianę na nowy, o oczywiście kierownika brak, a gdzie zastępca ..., no nic, usilnie sprzedawca próbował włączyć komp. , nie dość*że spieszyło mi się to obsłużył innego klienta , okazują mi tym zlekceważenie mnie, muszę*przyznać że przy zakupie komp. również obsługa niebyła przyjaźnie nastawiona, więc specjalnie nie zdziwiłem się, na marginesie dodam że w tym roku kupiłem komp. w sieci Cortland w Katowicach i obsługa była na odpowiednim poziomie, szczerze polecam sklep. wracając do tematu podałem nr. tel. kom. oraz adres, czekam czekam sprawdzam status na stronie serwisu dosyć długo był opis czeka w kolejce aż się zdziwiłem , dopiero zmienił się na początku sierpnia czekają na części, no więc już miałem dosyć czekania w nieskończoność, adwokat napisał do SAD pismo, brak odpowiedzi, więc jak można to rozumieć , skoro niby był do odebrania już wcześniej dlaczego nie została udzielona odpowiedz ?.. a dopiero teraz kiedy temat na forum został poruszony przez forumowiczów , został wykonany tel. do adwokata z wyjaśnieniem że był do odbioru.. , jak widać coś jest nie tak.., pisze Pan:
"MacBook wrócił do nas po naprawie serwisowej w ciągu 7 dni od daty przyjęcia go w naszym salonie. Po czym niezwłocznie wysłaliśmy na podany przez Pana adres, pismo informujące o możliwości odebrania naprawionego sprzętu w naszym salonie wraz z prośbą o kontakt telefoniczny."
Czyli tak tel został niby niepodany, a to ciekawe, .. przecież podawałem , podczas odbioru , sprzedawca nie umiał jasno wyrazić dlaczego nie ma tel nie został zapisany, dobrze no cóż ale żeby było ciekawiej pismo zostało wysłane na adres inny niż podawałem , zostało wysłany na adres który podawałem przy wysyłaniu na własny koszt do serwisu, czyli jak mam rozumieć , taki bałagan że dane zgubiły się ?, i zostały użyte te co były widoczne na pudełku ? , a jeżeli nie to jeżeli dane były z serwisu to podawałem zawsze tel. kontaktowy w formularzu.
A co do pisma , żeby było ciekawiej ma datę 30.07.09, pieczątka na kopercie 31.08.09 , dodam*że jakoś odbierałem listy w sierpniu i listu nie było , to oczywiste jak miał być skoro nie został wysłany pomimo Pana zapewnień tutaj na forum.
Skoro taki długi okres był w sklepie to dlaczego nie zostało wysłane pismo powtórne.
Sprawdzałem status na stronie 01.09.09 , zmienił się, a w piątek jeszcze był w naprawie, widać tutaj wiele nieścisłości.
Nie pisałbym tego wszystkiego na forum, ponieważ mam dosyć nerwów zepsutych przez całą sytuację, ale każdy musi mieć jasność co do sytuacji.
no widać obsługa salonu na najwyższym poziomie skoro takie sprawy załatwia przez forum...
No cóż .. tak poziom na najwyższym poziomie , eh
O czym ty mowisz? Kazdy ma prawo odpowiedziec na zarzuty, niewazne czy klient czy sprzedawca. Na forum wypowiada sie m.in. serwis Cortland i chyba wazne jest ze jest kontakt - takze przez forum.
Tak zgadzam się*każdy ma prawo się*wypowiedzieć, tylko że o Cortland nie mogę jak narazie nic złego powiedzieć, co innego iSpot
Mam rozumieć, że będąc sprzedawcą nie przysługuje mi prawo publicznej odpowiedzi kiedy ktoś stawia nam zarzuty na forum?
Według mnie odpowiedź na forum w obronie dobrego imienia naszego salonu leży w interesie naszym jak i naszego pracodawcy. Czy gdybyś posiadał własną firmę to też pozostawił byś bez odpowiedzi niesłuszne zarzuty postawione pod jej adresem?
Jak już wyżej napisałem , każdy ma prawo do wypowiedzi.
I dodam że nie zawsze są niesłuszne zarzuty, ..
Ale kolega soyerski nie ironizował :wink: Uważam, że debata forumowa łagodzi obyczaje.
Tak łagodzi , albo wręcz przeciwnie, i to zależy dla której strony, bo coś widzę że sprzedawca jest bardziej nerwowy w wypowiedziach.
Ale prawda jest taka że żadna firma w polsce nie przyzna się do błędu tylko zwala wine na coś innego, mój provider na ich dostawców, telewizja na problem z czymś tam na satelicie lub niewłaściwej instalacji w domu itd ... , jednym słowem po podpisaniu umowy z daną firmą czy zakupieniu czegoś wszyscy nas mają gdzieś bo już im kasa wleciała albo dalej leci ... , przykre bo konkurencja nie zawsze jest i firmy czują się bezkarne bo wiedzą że użytkownik i tak nie ma wyboru.
Nie będę się wypowiadał w tej sprawie bo nie znam jej osobiście, aczkolwiek na podstawie własnego doświadczenia mogę się domyślać kto ma racje.
Muszę*się zgodzić, walka z firmami jest jak z wiatrakami, a prawo konsumenta daje na tyle co nic, podobną sytuację miałem z serwisowaniem telefonu Sony Ericsson , naprawa trwała 2 miesiące, a po miesiącu otrzymałem piękną wypowiedz że zgodnie z regulaminem mogą nawet trzymać w nieskończoność, i że mam im być wdzięczny że naprawią, a Sony Ericsson w Warszawie nie odpowiadał, ciekawe chyba coś mi to przypomina ... jakąś sytuację ... hee
Tak zgadza się*po zakupie wiele firm ma gdzieś klienta, dopiero jak chce coś kupić , lub też kończy się umowa to dopiero wtedy zauważają, ale jednak nie winiłbym sprzedawców , ponieważ to nie jest ich wina , tylko systemu jak działa firma, to firm im narzuca działanie , jak mają działać, i to jest prawda że firmy czują się*bezprawnie, przecież ile rzeczy jest nienormalnych, takie jak np. blokady simlock, limity , ale jak widać trzeba walczyć wiele lat o prawa, co w przypadku jednostki zawsze jest skazane na klęskę, ponieważ firmy nie liczą się z pojedynczymi osobami , nie mają siły przebicia ,
No... wiesz... zależy też jaka
Tak są firmy i firmy, nie wszystkie stosują nieuczciwe techniki.
Dlaczego w takim razie komputer został w ogóle przyjęty do naprawy (jak rozumiem było ustalane, że jest to naprawa gwarancyjna), skoro gwarancja w zasadzie już nie obowiązywała?
No właśnie pytanie ciekawe

Jeżeli skontaktujesz się z serwisem powiedzą że jeżeli masz rozszerzoną naprawią na gwarancji, tylko że nie możesz dostarczyć do innej sieci sklepu ponieważ nie mogą wysłać za darmo serwisu, i niby jest niby niema , czyli ta gwarancja rozszerzona niby czym jest .., no cóż łącznie 3 lata, niewykluczone że znowu będę miał co opisywać

Gwarancja była udzielana przez SAD Sp. z o.o. i realizowana była przez tą firmę za pośrednictwem salonów iSpot.
Roczna gwarancja producenta realizowana przez serwis firmy iSource skończyła się w związku z czym po wysłaniu komputera do ich serwisu z pominięciem iSpotu klient naraził się na niepotrzebne koszta a iSource nie miało obowiązku realizacji naszej rozszerzonej gwarancji.
Tak ale po kontakcie z serwisem nie ma mowy o naprawie tylko i wyłącznie za pośrednictwem sieci salonów, uzyskałem odpowiedz że może być wysłane kurierem.
Dodam że taka informacja powinna być widoczna, i osoba kupująca powinna być informowana jeżeli wykupuje rozszerzoną gwarancję
Jak wdać o Forum Gliwice iSpot nie tylko ja mam zdanie takie http://www.myapple.p...249-post14.html ,

#12
Posted 13 September 2009 - 21:14
#13
Posted 16 August 2012 - 20:01
#14
Posted 16 August 2012 - 21:10
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users