Czy Apple jest powazna firma? mam watpliwosci.
#1
Posted 29 August 2009 - 10:41
Powypelnialem, wkleilem adres, wszystko ladnie, zaplacilem karta, przyjelo.
Sprawdzam status wysylki i... Fedex nie moze dostarczyc bo zly adres. Patrze a tu sie okazalo ze brak dwoch ostatnich cyfr z adresu. Pomyslalem : moja wina zle wkleilem, wchodze na swoje konto w apple, patrze, faktycznie nie ma, probuje poprawic i... nie da sie w tej linijce. Nie wiem co za madry robil strone do wpisywania danych teleadresowych ale zamiast przenosic dane do nowej linii, to przy wklejaniu ucina jesli adres za dlugi, a przy wpisywaniu recznie nie pozwala dopisac, trzeba schodzic do drugiej linii samemu.
No i problem, wyslalem maila do fedexu (jeszcze nie ma odpowiedzi, moze to wystarczy, a moze nie) ale doczytalem sie u nich ze to wysylajacy musi sie z nimi skontaktowac i przekierowac paczke na inny adres. No to proba kontaktu z apple. Szukam maila zeby wyslac, przeciez tak by bylo najlepiej i zonk: NIE MA!
Maile z potwierdzeniami wyslania przesylki nie akceptuja poczty przychodzacej, jedyny sposob kontaktu: telefon. Nielatwe dla kogos kto zamawial przesylke bedac w Polsce do kogos w USA jako gift, ale wykonalne. Na taka okazje zalozylem wreszcie voipa (bo ze zwyklego telefonu to bym zbankrutowal) i dzwonie - oczywiscie odbiera i informacja ze infolinia nie jest czynna 24h tylko w jakichstam godzinach wedlug PDT.
Pierwszy i ostatni raz probowalem cos zamowic od Apple. Czy oni sa powazni? Firma IT ktora nie podaje maila do kontaktu? infolinia zamowieniowa takiej firmy nieczynna 24h?
Wszystko daloby sie rozwiazac jednym mailem, ale nie podaja, no bo po co ktos moglby sie chciec kontaktowac.
Pewnie zostane zlinczowany przez fanboyow, ale jesli cos smierdzi to nie bede mowil ze pachnie rozami.
Think different! and also make customer contacts different!
---- Dodano 29-08-2009 o godzinie 12:27 ----
Zadzwonilem z voipa do fedexu, zmienili bez problemu i obiecali dostarczyc, zobaczymy
#2
Posted 29 August 2009 - 12:40
#3
Posted 29 August 2009 - 12:55
#4
Posted 29 August 2009 - 15:49
#5
Posted 29 August 2009 - 22:06
Taka ich rzeczywistość. Jeszcze nie spotkałem z kimś kto chciał się czegoś dowiedzieć telefonicznie i mu się nie udało. Telefon z łapę i jazda.Widzisz, z tego jak ja to widze, to w stanach jest troche inaczej. Apple ma specjalną darmową infolinię. Ludzie nie czekają na odpowiedź na e-mail tylko poprostu dzwonią i dowiadują się. Poza tym, tak jest łatwiej bo klient od razu jest zadowolony, dzybciej się odpowiada ustnie niż odpisuje. I ostatnia sprawa - strona apple jest oceniana jako jedna z najlepszych stron internetowych producentów, nie mam linku ale gdzieś było o tym napisane. Tak samo jak i jakość obsługi.
W polskich warunkach również najpierw dzwonię a później mailuję - chyba że to allegro i chce mieć ślady ustaleń na poczcie.
#6
Posted 29 August 2009 - 22:09
#7
Posted 29 August 2009 - 22:20
Troche zrobil sie OT ale do rzeczy. Sprawdzilem strone ContactUS dla ROI i dla US. W Irlandii podany jest email do CS (Customer Support: 1850 88 20 48 (Ireland) contactus.ie@euro.apple.com) a w US (Email support is available for iTunes Store and Apple Photo Services only.)
Dobre. Pozdrawiam ALL
btw feuerfest CS w US oblsuguje tylko USA i CAN. Glowna siedziba na europe w Cork (ROI) obsluguje tylko ROI i czesc UK. Tak wiec nie musza zatrudniac "pierdyrialda" ludzi. Kolega Redviking pewnie posuguje sie jezykiem angielskim jesli chcial do nich dzwonic.
#8
Posted 30 August 2009 - 13:51
#9
Posted 30 August 2009 - 14:08
ps inputy w bankach zachowują się dokładnie tak samo. dokładnie.
tak sie zachowja wszystkie gdy maja zdefiniowane maxlength,nic nadzwyczajnego
#10
Posted 30 August 2009 - 17:02
#11
Posted 30 August 2009 - 17:07
#12
Posted 30 August 2009 - 17:28
chyba żeby użyć JS, to mogą się inaczej zachowywać, ale to nie temat na to... Co do pytań, to ja piszę maila, później dzwonię, mimo wszystko zawsze dobrze mieć podkładkę na piśmie, nawet mailowo, nie ma później z ewentualnymi reklamacjami problemów
a potem przyjdzie taki madry jeden z drugim - z wlaczonym noscriptem i bedzie mial pretensje tak czy siak
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users