Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iPodem shuffle 3G


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pjotr3k

pjotr3k
  • 22 postów

Napisano 24 sierpnia 2009 - 20:06

Witam, Od kilku dni jestem posiadaczem iPoda shuffle 3 generacji i aktualnie mam z nim dość duży problem. A mianowicie kiedy podłączam go do USB to albo(przy odrobinie szczęścia) włączy mi się iTunes i zaczyna synchronizować muzykę, jeśli jest gorzej to nie dzieje się nic, oprócz dymków Microsoftu oznajmujących, że ''urządzenie może działać szybciej'', czy ''odnaleziono nowe urządzenie/sprzęt''. Po ogromnej ilości prób udało mi się znowu zsynchronizować wszystko, ale nie w zakładkach, lecz wszystko jednym ciągiem we ''wszystkich utworach''. USB na pewno działa poprawnie, bo podpinałem iPoda pod wszystkie możliwe porty i nadal nic. Ogólnie działało wszystko OK, aż do momentu kiedy przy synchronizacji odłączyłem iPoda... Wiem, że było napisane, żeby tego nie robić, ale cóż, musiałem... Bardzo proszę Was o pomoc, próbowałem kilkakrotnie odtwarzania pierwotnych ustawień i nadal nic, ciągle, gdy już się pojawi w iTunesie, po kilku sekundach/minutach wyskakuje błąd, a to nie może znaleźć pliku, lub folderu, albo znowu ''wystąpił nieznany błąd'', próbowałem już również odznaczać oszczędzanie energii przez Windows i nadal bez efektów. To jest na prawdę wkurzające i kompletnie nie wiem co robić dalej, a oto wyniki diagnostyki: Microsoft Windows XP Home Edition Dodatek Service Pack 3 (Build 2600) ASUSTeK Computer Inc. X71SL iTunes 8.2.1.6 QuickTime 7.6.2 FairPlay 1.4.10 Biblioteka aktualizacji iPoda 8.1d19 Zestaw VoiceOver 1.1f1 Sterownik CD 2.1.0.1 Sterownik CD DLL 2.1.1.1 Apple Mobile Device 2.5.2.2 Sterownik przenośnego urządzenia Apple 1.43.0.0 Bonjour 1.0.6.2 (118.5) Numer seryjny iTunes 6878C70739A2C110 Obecny użytkownik jest administratorem. Bieżąca data i czas to 2009-08-24 21:04:30. iTunes nie pracuje w trybie bezpiecznym. Informacje o monitorze wideo NVIDIA GeForce 9300M GS **** Informacje o zewnętrznej wtyczce **** Nazwa wtyczki: Last.fm AudioScrobbler Wtyczka wczytana: Tak Wersja wtyczki: 0.0.2 Wersja pliku wtyczki: 3.0.2.0 Ścieżka dostępu do wtyczki: C:\Program Files\iTunes\Plug-ins\itw_scrobbler.dll **** Testy połączenia iPoda/iPhone **** iPodService 8.2.1.6 jest obecnie uruchomiony. iTunesHelper 8.2.1.6 jest obecnie uruchomiony. Apple Mobile Device service 2.50.39.0 jest obecnie uruchomiony. Kontrolery USB: Otwarty kontroler hosta PCI do USB SiS 7001. Urządzenie działa poprawnie. Rozszerzony kontroler hosta PCI do USB SiS. Urządzenie działa poprawnie. Kontrolery hosta FireWire (IEEE 1394): Kontroler hosta IEEE 1394 zgodny z OHCI. Urządzenie działa poprawnie. Ostatnie urządzenie (aktualnie nie podłączone): posiada oprogramowanie sprzętowe w wersji 1.1 Numer seryjny: 4H9165KH4NZ Proszę o pomoc!

#2 Carlst

Carlst
  • 656 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 25 sierpnia 2009 - 10:19

Może spróbuj przeinstalować iTunes.

#3 pjotr3k

pjotr3k
  • 22 postów

Napisano 25 sierpnia 2009 - 14:16

Może spróbuj przeinstalować iTunes.


Robiłem już to 3 razy...

#4 liguś

liguś
  • 12 postów

Napisano 29 sierpnia 2009 - 21:22

A próbowałeś może przeinstalować sterowniki USB 2.0?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych