Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Quake Live już na MacOSX!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebastian Brzuzek

Sebastian Brzuzek

    MyApple Team

  • 2 090 postów
  • SkądŚląskie/USA

Napisano 20 sierpnia 2009 - 17:25

Dołączona grafika

Wielki hit wśród darmowych gier multiplayer wreszcie zyskał możliwość odpalenia na MacOSX.
Jak na razie plug-in Quake Live dla OSX współpracuje jedynie z Safari. W przyszłości planuje się rozszerzenie kompatybilności o Firefox
Więcej informacji na: Tuesday Update & QuakeCon - QUAKE LIVE Forums
Grajcie! :)



#2 kaslapek

kaslapek
  • 256 postów
  • SkądGliwice

Napisano 24 sierpnia 2009 - 20:34

wkońcu ;) rewelacyjna wiadomość czekam na wersje pod FF ale i tak super że wkońcu działa na macosx :( kurde ... tylko dla INTELA!!!! co za bzdura ... jestem załamany - co z posiadaczami PPC :( żenada

#3 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 24 sierpnia 2009 - 21:33

Wiocha z tym Intel-Only ... No, ale nie ma się co spodziewać, widać tacy programiści z nich. Ale może z czasem nauczą się i będzie dla PPC.

#4 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 24 sierpnia 2009 - 22:21

Skoro apple (producent komputera) olało PPC, to dlaczego niby inni producenci oprogramowania mieli wspierać PPC ?

#5 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 24 sierpnia 2009 - 22:33

Nie olało, cały czas pojawiają się łatki na systemy PPC.

#6 kaslapek

kaslapek
  • 256 postów
  • SkądGliwice

Napisano 25 sierpnia 2009 - 10:52

poza tym quake III arena ma bardzo niskie wymagania i bez problemu by działał pod PPC

#7 Sebastian Brzuzek

Sebastian Brzuzek

    MyApple Team

  • 2 090 postów
  • SkądŚląskie/USA

Napisano 25 sierpnia 2009 - 12:22

No wreszcie jakieś posty w tym wątku :) Bo myślałem, że skoro jako pierwszy o tym piszę na MyApple to będzie w ogóle hitowy wątek, a tu tyle czasu puusto.. Widać mało graczy wśród MA.. ;) //Pozdrawiam

#8 kaslapek

kaslapek
  • 256 postów
  • SkądGliwice

Napisano 25 sierpnia 2009 - 21:46

Pozostaje grać w wersje offline.

#9 seb235-8731863dbe

seb235-8731863dbe
  • 8 114 postów

Napisano 25 sierpnia 2009 - 22:12

U mnie przy tej grze lubi się safari wypierdzielić, ale to już ta stabilność apple :D

#10 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 25 sierpnia 2009 - 22:24

Wiocha z tym Intel-Only ... No, ale nie ma się co spodziewać, widać tacy programiści z nich. Ale może z czasem nauczą się i będzie dla PPC.


ja sie dziwie ze im sie w ogole chcialo d... zawracac makami, zich smiesnym udzialem w rynku - to ze wypuscili gre play4free na te platforme jest zaskakujace. brak wsparcia procesorow ktorych nie ma w oficjalnym obiegu od paru lat mnie nie dziwi. zawsze mozna grac w normalnego quake, scena nadal zyje

#11 MBorowiec

MBorowiec
  • 255 postów
  • SkądSiemianowice Śląskie

Napisano 27 sierpnia 2009 - 18:43

mioooodne ;] gram od 2 dni, narazie jakies 3-4h, i jest uber wciągająca, nic prócz wowa, mnie tak jeszce nie wciągnęło :)

#12 rawr

rawr
  • 130 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 27 sierpnia 2009 - 18:59

Pozostaje grać w wersje offline.


granie w Quake offline to byłoby nieporozumienie

#13 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 27 sierpnia 2009 - 19:17

granie w Quake offline to byłoby nieporozumienie


mam przeczucie ze chodzilo raczej o normalnego q3a

#14 Shakal

Shakal
  • 753 postów
  • SkądWrocław/Kraków

Napisano 27 sierpnia 2009 - 19:22

mam przeczucie ze chodzilo raczej o normalnego q3a


To też nieporozumienie przecież ta gra była stworzona w celu grania MP ;)

#15 feuerfest

feuerfest
  • 3 417 postów
  • SkądMonachium, DE

Napisano 27 sierpnia 2009 - 19:29

moze sie przejezyczyl i powiedzial "offline" jako opozycja do "live" dla mnie quake live to zadna rewelka, mam swojego normalnego q3 i mi starczy

#16 kaslapek

kaslapek
  • 256 postów
  • SkądGliwice

Napisano 29 sierpnia 2009 - 11:36

miałem na myśli quake III arena z dysku a nie w przeglądarce ;)

#17 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 01 listopada 2009 - 12:25

Gra smiga na FF co do tego to powiem wam tyle ze technologia nie dziala wstecz skoro apple d kilku lat wsadza juz procki Intela to po co programisci maja sie cofac do epoki PPC. Z tego co widze to swiat idzei do przodu a nie do tylu bo tak by jeszcze sie odezwali Ci z lat 60 ze nie chca miec technologi LCD telewizorow tylko CRT czarnobiale albo lampowe TV. Co do gry samej to raczej jest to lepsze rozwiazanie niz Q3A poniewaz instalujesz pliczek kilkumegowy sciagasz Update jakies 180mega i grasz tylko online no chyba ze ktos lubi grac na poziomie I Can Win to niech pozostanie lepiej przy Q3A i gra najlepiej z botami :) Gra naprawde dobra i duzy plus za pomysl bo przynajmiej wszystko dziala jak nalezy

#18 Kubus_PL

Kubus_PL
  • 141 postów

Napisano 06 listopada 2009 - 14:19

Moj nick w QL: Kubus_PL Dodajcie ; P

#19 DzonLon

DzonLon
  • 403 postów

Napisano 11 listopada 2009 - 13:20

A jak odinstalować ten 180 megowy pliczek? Tzn gdzie go znajdę by go usunąć?

#20 Witos

Witos
  • 4 400 postów

Napisano 12 listopada 2009 - 14:40

Wpisz nazwę w Finder'ze, po prawej, u góry, a znajdziesz.

#21 nixon123

nixon123
  • 486 postów
  • SkądGliwice

Napisano 01 stycznia 2010 - 23:52

może głupie pytanie, ale jak ten plugin zainstalować? chyba po raz pierwszy brakuje mi "read me"

#22 Leonard

Leonard
  • 1 193 postów

Napisano 03 stycznia 2010 - 07:34

może głupie pytanie, ale jak ten plugin zainstalować? chyba po raz pierwszy brakuje mi "read me"


Po rejestracji automatycznie pobierzesz plik QuakeLivePlugin_numer.dmg
Odpal ten plik, pojawi się okno z dwoma ikonami.
Jedna ikona to plugin, druga ikona to folder pluginów przeglądarki.
Złap ikonę plugin i przeciągnij ją na folder pluginów (drag&drop) i gotowe.
W oknie przeglądarki automatycznie pojawi się informacja że plugin jest zainstalowany, i rozpocznie się sciąganie update'u.

Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych