

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 19 sierpnia 2009 - 08:10
Napisano 19 sierpnia 2009 - 08:52
Napisano 19 sierpnia 2009 - 09:07
Napisano 19 sierpnia 2009 - 09:27
Napisano 19 sierpnia 2009 - 09:54
Napisano 19 sierpnia 2009 - 14:26
próbowałeś wyzerować ustawienia ? bądz zrobić restore
Rozumiem, że rozwiązanie z fake APN Cię nie zadowala?
mail?
przede wszystkim wyłącz także 3G, zaoszczędzisz na baterii....I zrób respring. Wyłącznik może tylko pokazywać EDGE off, a w rzeczywistości nie jest wyłączone. Dla mnie ( kiedy korzystałem z SBSettings ) był to sposób na upewnienie się..Sprawdzałem też zwykłą pogodę.Błąd aktualizacji oznaczał wyłączenie netu na amen
Napisano 30 sierpnia 2009 - 07:24
Napisano 30 sierpnia 2009 - 08:46
Napisano 30 sierpnia 2009 - 17:05
Napisano 30 sierpnia 2009 - 17:08
Napisano 31 sierpnia 2009 - 10:33
Napisano 31 sierpnia 2009 - 11:21
Napisano 31 sierpnia 2009 - 11:43
Napisano 31 sierpnia 2009 - 11:47
Napisano 31 sierpnia 2009 - 12:11
Bez netu jak się połączy ??
/.../
Napisano 31 sierpnia 2009 - 12:38
Napisano 31 sierpnia 2009 - 13:18
Mam właśnie BossPrefs na iP 2G 3.0.1 i występuje wyżej opisany problem. EDGE w BP wyłączony (podobnie jak push i fetch), ale ikonka E u góry wciąż jest aktywna, a pieniądze znikają z konta. :-(Widać SBSettings nie do końca działa jak powinno...Ja z BossPrefs nie narzekam
Napisano 31 sierpnia 2009 - 13:46
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:09
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:33
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:41
Dość radykalne rozwiązanie, zresztą z Play cholernie trudno się dogadać - na zgłoszenia na stronie Mój Play odpowiadają "z automatu", a w panelu nie można tego zmienić samodzielnie.Wyłącz net u operatora.
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:43
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:46
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:52
Nie. IMO Pobiera IP jedynie, a liczą za to jak za 100 kB.aplikacje i gry sie łączą czy to nie to ? nie jest to dużo ale ziarnko do ziarnka
Napisano 31 sierpnia 2009 - 14:54
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych