
Moje słuchawki "pierdzą"!!!
#1
Napisano 17 października 2006 - 17:53
#2
Napisano 17 października 2006 - 17:59
#3
Napisano 17 października 2006 - 18:28
#4
Napisano 17 października 2006 - 18:39

#5
Napisano 17 października 2006 - 18:44
#6
Napisano 17 października 2006 - 21:10

#7
Napisano 19 listopada 2006 - 11:02
#8
Napisano 19 listopada 2006 - 11:22
#9
Napisano 19 listopada 2006 - 16:12

w tym temacie jest calkiem dobre porownanie sluchawek
ps orginalne sluchawki mozna sprzedac calkiem zyskownie na allegro, bedzie wtedy czesc kasy na nowe, lepsze
#10
Napisano 19 listopada 2006 - 16:21
#11
Napisano 19 listopada 2006 - 16:44

#12
Napisano 19 listopada 2006 - 17:08
#13
Napisano 19 listopada 2006 - 17:12

#14
Napisano 19 listopada 2006 - 22:51

#15
Napisano 20 listopada 2006 - 00:27

#16
Napisano 20 listopada 2006 - 01:58
#17
Napisano 21 listopada 2006 - 16:42
#18
Napisano 21 listopada 2006 - 17:20

Bose In-Ear Headphones
#19
Napisano 21 listopada 2006 - 18:14
Gdzie i za ile je kupiłeś?To jest moj nowy nabytek. Cudenko
Bose In-Ear Headphones
#20
Napisano 21 listopada 2006 - 18:24
#21
Napisano 22 listopada 2006 - 01:11
#22
Napisano 23 listopada 2006 - 13:04
#23
Napisano 23 listopada 2006 - 13:43
#24
Napisano 23 listopada 2006 - 22:28
#25
Napisano 26 listopada 2006 - 04:48
Witam!Witam wszystkich forumowiczów!!!
a wiec zaczne od poczatku. posiadam ipoda (nano 2gb) od grudnia zeszlego roku. byl on zakupiony w niemczech. z tego co wiem na kazdego ipoda jest udzielana roczna miedzynarodowa gwarancja, co, jak rozumiem, obowiazuje rowniez w naszym ukochanym kraju. przejde do sedna. mianowicie: jakis miesiac temu pojawil sie problem z moimi sluchawkami od ipoda-przy nizszych dzwiekach (basach) zaczynaja "pierdziec". niestety nie umiem sprecyzowac tego dzwieku ale na pewno nie sa to glosy, ktore chcialbym slyszec. czy w takim razie mam prawo zwrocic sie do apple o wymiane sluchawek?? czy musze to robic osoboscie czy moge za posrednictwem poczty (najblizszy salon apple jest w warszawie a ja mieszkam w poznaniu)?? czy wreszcie bede musial poniesc jakiekolwiek koszty zwiazane z ewentualna wymiana (nie liczac ew. kosztu przesylki)??
PROSZE!! POMOZCIE MI!!
z gory dzieki za jakakolwiek sensowna ospowiedz:)
Po pierwsze temat mnie rozbroil


Po drugie:
Nie ma co sie przejmowac. Jak masz jeszcze gwarancje to po prostu wyslij popsute do SAD-u, a oni Ci przysla nowe. Jednak nie spodziewaj sie po tym dziadostwie duzo. Lepiej juz kupic sobie inne sluchawki niz Apple. Ja osobiscie polecam firmy Sennheiser, Shure i Bose. Naprawde kupisz raz, a dobrze i na dodatek jakosc dzwieku bedzie o wiele lepsza. Twoje uszy odpoczna od tych "pierdziawek

Pozdrawiam!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych