Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Visual Basic ( Podstawy )

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fikou

Fikou
  • 475 postów
  • SkądStettin, Poland

Napisano 16 lipca 2009 - 12:18

Witam,

kompletnie nie znam się na Visual Basic a potrzebuje wykonania 3 prostych zadań, które osobie zajmujacej sie tym zajmie 10 minut.

Potrzebuje wykonac program ktory po Kliknieciu przycisku, bedzie wykonywal dzialania ( srednia, dodawania, odejmowanie, iloczny liczb od 3 do 4 ) - chodzi mi oczywiscie o 4 oddzielne programy

np.

n=textbox1.text
suma=0
ile=0
liczba=cells(i,1)
for i = 1 to n
if liczba >= 100 then
suma=suma+liczba
else
end if
if liczba >= 100 then
ile = ile + 1
else
end if
next if
srednia = suma\liczba
zle srednia= suma\ile
textbxox2.text=srednia
end sub

#2 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
Napisano 16 lipca 2009 - 15:57

Też się nie znam na VB, ale magiczne słówko "proszę" potrafi czasem czynić cuda :)

#3 AdiGITAL

AdiGITAL
  • 400 postów

Napisano 16 lipca 2009 - 16:15

Po pierwsze, nie znając VB jak możesz wiedzieć ile to zajmie komuś, kto się zna? A po drugie to jak rozumiem, masz zadanie do zaliczenia przedmiotu, które to zaliczenie potwierdzi Twoją znajomość zagadnienia i umożliwi dalszą naukę bardziej skomplikowanych rzeczy. Ty oczywiście sobie z tym poradzisz prosząc kogoś o zaliczenie trudniejszych zadań. I tak do końca szkoły, tak? "Jak sobie pomyślę jaki ze mnie inżynier to się boję iść do lekarza"

#4 Fikou

Fikou
  • 475 postów
  • SkądStettin, Poland

Napisano 16 lipca 2009 - 17:04

Po pierwsze, nie znając VB jak możesz wiedzieć ile to zajmie komuś, kto się zna?

wiem ile to zajmuje, poniewaz wykonywalem juz tego rodzaje zadania sam pisałem powyższą formułke.