Witam,
chciałem się podzielić z wami pewną historią serwisową (z serwisem w roli głównej). Mianowicie tak około marca tego roku mój iBook G4 odmówił posłuszeństwa (padła grafika) szybko skierowałem swoje kroki na allegro w celu szukania pł. głównej do swojego komputera, po długich poszukiwaniach natknąłem się na aukcję "diagnoza 39PLN - naprawiamy MacBooki, iBooki " następnego dnia po zapisaniu nr. tel. zadzwoniłem i dowiedziałem się, iż Panowie mają potrzebną mi część, ale niestety cena kosmiczna, więc grzecznie podziękowałem i rozpocząłem ponowne poszukiwania tym razem już na forum"MyApple" Po kilku dniach odzywa się do mnie pewien jegomość, iż ma to, co chcę, co do ceny możemy negocjować, negocjacje utknęły w martwym punkcie -- podziękowałem również grzecznie... Po jakimś czasie w końcu podoiłem decyzję dzwonię do tych pierwszych okazuje się, że zarówno propozycja z allegro jak i z forum to Ci sami jegomoście, wiec dzwonie ( i tu rozpoczyna się fantastyczny kontakt KLIJĘT>SEWIS po chyba tyg. dostałem swojego iBooka z powrotem nie dość ze naprawiony to 2X szybszy!!!! (za naprawdę niewielkie pieniądze jak na Apple. Niestety moja radość nie trwała długo komp zaczął zachowywać się podobnie jak poprzednio no to, co ... dzwonię do serwisu i tu miła niespodzianka!!! " proszę przysłać kompa zrobimy w ramach gwar. na naprawę, taka akcja powtórzyła się jeszcze raz i naprawdę wychodzę z podziwu dla tych Panów i chylę czoła za cierpliwość do tak trudnego pacjęta, który dostał drugie życie!!! i tu nie wiem czy mogę ale chyba admini przymkną oczy na mała reklamę bo mowa tu o cudownym serwisie MacBooków , iBooków itp. Z KRAKOWA polecam naprawdę gorąco i z czystym sumieniem MacBooki.org Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję i chylę czoła
... nie zawsze serwis to udręka...
Rozpoczęty przez
M@thias
, 15 lip 2009 20:34
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 lipca 2009 - 20:34
#2
Napisano 15 lipca 2009 - 21:10
Słownik ortograficzny Ci polecam z całego serca.
#3
Napisano 15 lipca 2009 - 22:09
A ja w końcu nie wiem, czy cena była nadal kosmiczna, czy jak?
#4
Napisano 16 lipca 2009 - 09:21
no właśnie za wszystko okazało sie że cena naprawdę bardzo dostępna (rzędu kilku set złotych)...
#5
Napisano 16 lipca 2009 - 10:07
A tak z ciekawości spytam (skoro panowie z macbooki.org się pojawiają na forum), czy istnieje w tym serwisie możliwość naprawy desktopowych maków, czy tylko laptopy?
#6
Napisano 16 lipca 2009 - 13:37
Strasznie ciężko mi się to czytało... tylko mi?
#7
Napisano 16 lipca 2009 - 21:28
Przepraszam wszystkich za składnię i czasami niezrozumiałość tekstu, ale pogoda robi swoje, poza tym chciałem całą historię przedstawić w telegraficznym skrócie, bo inaczej zająłbym bardzo dużo miejsca na forum... Jeszcze raz przepraszam i mam nadzieję, że esęncję tematu udało mi się przekazać...
#8
Napisano 16 lipca 2009 - 22:07
Miałeś szczęście w nieszczęściu
#9
Napisano 16 lipca 2009 - 22:13
KLIENTA, nie KLIJENTA.
Celowy, czy przypadkowy błąd?
A Wy to juz te zgryzliwe komentarze mogliscie sobie podarowac ;p
#10
Napisano 17 lipca 2009 - 03:02
No tak piękna historia. Co do ortografii to kurcze komp sam podswietla błędy więc w czym problem??? A już wiem pewno upał lub burza...
#11
Napisano 17 lipca 2009 - 09:37
Się kolesia czepiacie. Może ma IE i mu nie podkreśla.
A tak wracając do tematu. No to trochę śmiesznie, ale widać, że są dobrzy ludzie na tym świecie
#12 Gość_owca666_*
Napisano 30 lipca 2009 - 08:30
@Mathias: pospieszyłeś się jednak z peanami na cześć Panów z .org Nic Ci nie dał do myślenia ich nick z Allegro?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych