Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MobileMe trudności i problemy z usługą


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 shanhaevel

shanhaevel
  • 679 postów
  • SkądRzeszów, PL

Napisano 14 lipca 2009 - 21:57

Witam Mam takie malutkie pytanie odnośnie usługi MobileMe, jestem jej szczęśliwym posiadaczem od wczoraj i w sumie od samego początku ma same problemy albo zażalenia na brak niektórych opcji, pomijając problem z brakiem ustawienia reguł bezpośrednio na koncie tak aby przerzucało odpowiednie emaile do odpowiednich katalgów (problem rozwiązany Thunderbirdem i na nim ustalonymi regułami niestety wiąże się to z ciągle włączonym kompem), przez problem z uplodowaniem plików na idisk (nie chciało dodawać plików większych niż 2mb:/), po ostatni problem, którego nie wiem jak rozwiązać otóż mam bardzo niskie prędkości przy ściąganiu czegokolwiek z załączników do emaili z galerii czy idisku ściąga i wysyła mi normalnie z poczty jak chcę ściągnąć załącznik ściąga mi się z prędkością 10kb/s czasami mniej przy małych plikach to nie problem przy większych trochę wkurzające, próbowałem już połączeń przez proxy czy przez open dns z wikipedii i fakt szybkość ładowania strony się znacznie poprawiła prędkość natomiast nadal tam sama, router resetowany stawiany od nowa sprawdzałem nawet na modemie ADSL i dokładnie to samo wie ktoś może co może być przyczyną? Ewentualnie jakieś pomysły?

#2 radeksoftdj

radeksoftdj
  • 563 postów
  • SkądKrzeczowice

Napisano 29 lipca 2009 - 18:35

U mnie upload jest ok, ale download 10kb/s:(

#3 piotr falba

piotr falba
  • 866 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 lipca 2009 - 06:20

Jeżeli kupiliście MobileMe na ebayu albo allegro to możliwe, że posiadacie wersję amerykańską, wtedy po prostu macie bardzo duże lagi. Ja na Me.com nie narzekam, upload szybki, download szybki, idisk chodzi jak złoto, mail działa dość sprawnie, faktem jest, że przydały by się reguły bezpośrednio na koncie, ale mi to w sumie nie przeszkadza, zawsze imac w domu włączony chodzi, kalendarze i kontakty zbawienie w połączeniu z touchem i powerbookiem, o back to my mac już w ogóle nie wspominając. Ogólnie czasem warto wydać więcej, a żeby mieć produkt normalnie działający, wtedy nie ma nie miłych niespodzianek. Jesteś europejczykiem, kupuj w europie.

#4 radeksoftdj

radeksoftdj
  • 563 postów
  • SkądKrzeczowice

Napisano 30 lipca 2009 - 12:15

Jeżeli kupiliście MobileMe na ebayu albo allegro to możliwe, że posiadacie wersję amerykańską, wtedy po prostu macie bardzo duże lagi.

Ja na Me.com nie narzekam, upload szybki, download szybki, idisk chodzi jak złoto, mail działa dość sprawnie, faktem jest, że przydały by się reguły bezpośrednio na koncie, ale mi to w sumie nie przeszkadza, zawsze imac w domu włączony chodzi, kalendarze i kontakty zbawienie w połączeniu z touchem i powerbookiem, o back to my mac już w ogóle nie wspominając.

Ogólnie czasem warto wydać więcej, a żeby mieć produkt normalnie działający, wtedy nie ma nie miłych niespodzianek. Jesteś europejczykiem, kupuj w europie.


Gdzie dokładnie kupowałeś? Jaką mam gwarancje że kupione w europie będzie lepiej działać?

#5 LASERman

LASERman

  • 2 286 postów
  • SkądMaidstone, UK

Napisano 30 lipca 2009 - 12:28

Jeżeli kupiliście MobileMe na ebayu albo allegro to możliwe, że posiadacie wersję amerykańską...


Myślę że tworzysz kolejny mit - jakieś konkrety na potwierdzenie tej teorii? NIE MA "regionalnych wersji" tej usługi.

#6 radeksoftdj

radeksoftdj
  • 563 postów
  • SkądKrzeczowice

Napisano 30 lipca 2009 - 15:47

Wczoraj napisałem do pomocy technicznej (dostępnej od niedawna) w sprawie wolnych transferów. Otrzymałem informacje że serwery usługi MobileMe znajdują się w Kalifornii, więc tak niski transfer spowodowany jest odległością. Zaskoczony jestem tą odpowiedzią, bo upload jest w porządku więc dlaczego download taki nie jest?

#7 piotr falba

piotr falba
  • 866 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 lipca 2009 - 21:29

Myślę że tworzysz kolejny mit - jakieś konkrety na potwierdzenie tej teorii? NIE MA "regionalnych wersji" tej usługi.


Nie ma? To jak wytłumaczysz rzeczywisty fakt, że na tym samym łączu konto kupione w USA działa wolniej od tego kupionego w europie?

#8 J@ceq

J@ceq
  • 8 postów

Napisano 09 sierpnia 2009 - 12:36

Lista programów do synchronizacji w MobileMe Moi Drodzy, Zazwyczaj staram się nie zawracać ludziom głowy drobnymi problemikami, ale tym razem jestem lekko zdesperowany. Chodzi mi o listę programów (danych) do synchronizacji w MobileMe. W preferencjach systemowych ->MobileMe->Synchronizacja znajduje się lista aplikacji. Ostatnio dla testów zainstalowałem program firmy Jumsoft - Money 3.3.3. Program nie przypadł mi do gustu, więc go odinstalowałem. To draństwo jednak zostawiło mi "pamiątkę" w postaci wpisu "com.jumsoft.money3" na wspomnianej liście do synchronizacji. Co mam do diabła synchronizować, jak nie mam aplikacji? Pomocy, jak wywalić to świństwo z listy ?

#9 LASERman

LASERman

  • 2 286 postów
  • SkądMaidstone, UK

Napisano 11 sierpnia 2009 - 18:44

Nie ma? To jak wytłumaczysz rzeczywisty fakt, że na tym samym łączu konto kupione w USA działa wolniej od tego kupionego w europie?

Nie znam rzetelnego potwierdzenia tego "rzeczywistego faktu" - myślę że to wymysł i osobiste wrażenia.
Pytanie: jak więc wg tej teorii spiskowej będzie działać konto kupione w Europie przedłużone na kolejny rok w USA? I co właściwie rozumiesz przez "kupione w USA" odnośnie zakupu on-line?

#10 radeksoftdj

radeksoftdj
  • 563 postów
  • SkądKrzeczowice

Napisano 03 września 2009 - 08:26

Dzisiaj zainstalowałem na czysto snow leo i problem z wolnymi transferami (w moim przypadku upload) został rozwiązany. Nie wiem jaka to zasługa nowego systemu ale miło że się poprawiło.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych