Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook Air i programy Windows

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 PaniArbuzowa

PaniArbuzowa
  • 5 postów

Napisano 20 czerwca 2009 - 12:23

Więc tak. Zamierzam kupić sobie wyżej wspomnianego laptopa. Jednak ogólnie co do takich rzeczy jestem zielona. Nie chodzi mi o samą obsługę, ale bardziej techniczne rzeczy. Jeżeli będę chciała mieć całe oprogramowanie Apple, to mogę sobie wgrać niektóre programy Windows, jak np. Word czy Excel? Z góry dzięki za odpowiedź. :-D

#2 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 20 czerwca 2009 - 12:36

co rozumiesz przez 'całe oprogramowanie apple'? programy z windowsa można odpalać albo przy pomocy (dar)wine (ale nie wszystkie i nie zawsze dobrze wszystko chodzi) albo przy pomocy maszyn wirtualnych z windowsem (większość płatna, chociaż Sun'owska jest za darmo i jest całkiem dobrea) ale do tego trzeba mieć odpowiedni zapas ramu, no i traci się na wydajności MS Office jest też w wersji pod OS X ale i tak raczej polecałbym Open Office

#3 Konrado

Konrado

• 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 20 czerwca 2009 - 12:42

Kilkanaście razy był ten temat poruszany (jak nie więcej) ;) Korzystaj z wyszukiwarki.

#4 PaniArbuzowa

PaniArbuzowa
  • 5 postów

Napisano 20 czerwca 2009 - 12:43

Nie wiem, jak inaczej nazwać 'całe oprogramowanie apple'. Chodzi mi o to, że przy zakupie laptopa dostaje się takie płytki CD do wgrania oprogramowania. I żeby wgrać to, a nie Windowsa.

---- Dodano 20-06-2009 o godzinie 13:44 ----

Kilkanaście razy był ten temat poruszany (jak nie więcej) ;) Korzystaj z wyszukiwarki.

A czy w takim razie mógłbyś dać mi link? Bo szukałam i dokładnie takiego pytania nei znalazłam. ;)

#5 Konrado

Konrado

• 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 20 czerwca 2009 - 12:54