Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Połączenie nieudane - IPhone


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 xymek

xymek
  • 3 postów

Napisano 12 czerwca 2009 - 15:28

Od wczoraj mam bardzo dziwny problem z moim Iphonem. Nie moge dzwonic - kiedy probuje wybrac numer - od razu mam informacje - Połączenie Nieudane i telefon pokazuje mi komunikat z mozliwoscia oddzwonienia. Co ciekawe nadal moge wysylac SMSy i inne osoby moga dzwonic do mnie. Sprawdzilem juz karte w innym telefonie i tam nie bylo problemow z wykonywaniem polaczen. Zresetowalem tez IPhona do ustawien fabrycznych - tez nic nie pomoglo. Spotkaliscie sie kiedys z takim problemem?

#2 Vonn79

Vonn79
  • 49 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 czerwca 2009 - 09:46

Witam, Mam ten sam problem i też od piątku... :D Dziwne - co więcej dopiero dziś mam możliwość sprawdzenia czy ustawienia fabryczne do softu: 2.2.1 (5H11) cokolwiek pomogą. iPhone jest z ERY, na gwarancji bez jaillbreak i innych dupereli ;) Dam znać wieczorem :) Pzdr. Vonn79

#3 iFilip

iFilip
  • 791 postów
  • SkądGarwolin

Napisano 15 czerwca 2009 - 10:09

U mnie też się tak zaczynało. Teraz ajfon jest drugi raz w serwisie. A w zasadzie trzeci, bo za pierwszym razem odesłałem od razu, bo nie był naprawiony chociaż napisali, że sprawdzili według swoich procedur i wszystko jest ok. Co z tego, skoro nawet się nie dało go włączyć. Drugi raz przysłali z takim samym komentarzem, ale już*działał. Przez 3 miesiące.

#4 Vonn79

Vonn79
  • 49 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 czerwca 2009 - 17:28

Z tym serwisem to może być przesada w pewnym sensie... ;) U mnie pomógł serwisant z Ery, ale w banalny sposób - aż wstyd ;) Ponieważ reset nie pomagał, ani on/off - spojrzał w menu i znalazł: USTAWIENIA/TELEFON/POKAZUJ MÓJ NUMER - jako wyłączone. Przestawił i pomogło... :) Kojarzę, że to zmieniałem podczas zabawy iPhonem, ale jakoś nie przyszło mi do głowy, że to może mieć znaczenie. W moim przypadku miało. Mam nadzieję, że i w Waszym również... Pozdr. Vonn79
  • 123janina lubi to

#5 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 czerwca 2009 - 16:02

Miałem ten sam problem. Wystarczyło zadzwonić do biura obsługi i... zaczęło działać. Niestety przy zakupie iP w erze (przynajmniej u mnie) nie dało się zadzwonić.

#6 mackobula

mackobula
  • 1 postów

Napisano 06 stycznia 2012 - 19:12

Miałem ten sam problem bo Ustawieni/Telefon/pokazuj mój numer miałem na wyłączone. włączyłem pokazuj mój nr i problem z głowy

#7 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 stycznia 2012 - 19:17

Zgodnie z regulaminem forum nie odświeżamy wątków starszych niż 6 miesięcy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych